După prezența în locațiile Manufaktura, Strauss duce brandul Doncafé Fresh în online
La trei ani de existență a cafelei proaspete Doncafé Fresh în locațiile HoReCa Manufaktura, brandul este prezent acum și în mediul digital, odată cu lansarea magazinului online Doncafe Fresh Market - www.doncafefresh.ro.
„Brandul s-a lansat în spațiile concept Manufaktura, alături de care povestea va continua cu trei inițiative: noi origini de cafea, un nou concept de locație și un nou mod pentru Strauss România de a se apropia de pasionații de cafea: Doncafé Fresh Market. Astfel, facem accesibilă cafeaua de specialitate, dar și metodele și aparatura de preparare, pentru orice pasionat dornic să savureze gustul cafelei cu adevărat proaspete.”, a declarat Marius Meleșteu, directorul general Strauss România.
Consumatorii își pot comanda prin intermediul magazinului online cafea proaspătă, livrată în maximum 14 zile de la prăjire, dar și instrumente de preparare avangardiste, de la espressoare “bean to cup” la metode alternative de preparare: V60, Syphon, Aeropress etc. În magazinul online sunt disponibile 10 sortimente de cafea proaspătă.
De asemenea, din această lună, locațiile Manufaktura devin Manufaktura: The Coffee Shop Restaurant, având un meniu nou ce reinterpretează sortimente gastronomice moderne, dar și trei noi sortimente single origins: India Plantation, considerată una dintre cele mai bune cafele ale Indiei, Costa Rica SHB, cu note distincte de caramel și piersici și Indonesia Mandheling, cu note de ciocolată, cedru, condimente și nuanțe de vin.
Manufaktura The Coffee Shop Restaurant este un concept 100% românesc de Coffee Shop & Bistro și se regăsește în trei locații din București. Manufaktura The Coffee Shop Restaurant din Mega Mall, Promenada Mall și Aviatorilor.
Grupul Strauss este activ pe cinci continente, deține sute de mărci și are circa 14.000 de angajați. În România, este prezent din 1994 și deține o unitate de producție în București. Producătorul deține brandurile Doncafé, Fort și Amigo, acesta din urmă fiind achiziționat în 2014 de la compania braziliană CIA Iguacu De Café Soluvel pentru 20 de milioane de dolari.





