După prezența în locațiile Manufaktura, Strauss duce brandul Doncafé Fresh în online

La trei ani de existență a cafelei proaspete Doncafé Fresh în locațiile HoReCa Manufaktura, brandul este prezent acum și în mediul digital, odată cu lansarea magazinului online Doncafe Fresh Market - www.doncafefresh.ro. După prezența în locațiile Manufaktura, Strauss duce brandul Doncafé Fresh în online

„Brandul s-a lansat în spațiile concept Manufaktura, alături de care povestea va continua cu trei inițiative: noi origini de cafea, un nou concept de locație și un nou mod pentru Strauss România de a se apropia de pasionații de cafea: Doncafé Fresh Market. Astfel, facem accesibilă cafeaua de specialitate, dar și metodele și aparatura de preparare, pentru orice pasionat dornic să savureze gustul cafelei cu adevărat proaspete.”, a declarat Marius Meleșteu, directorul general Strauss România.

Consumatorii își pot comanda prin intermediul magazinului online cafea proaspătă, livrată în maximum 14 zile de la prăjire, dar și instrumente de preparare avangardiste, de la espressoare “bean to cup” la metode alternative de preparare: V60, Syphon, Aeropress etc. În magazinul online sunt disponibile 10 sortimente de cafea proaspătă.

De asemenea, din această lună, locațiile Manufaktura devin Manufaktura: The Coffee Shop Restaurant, având un meniu nou ce reinterpretează sortimente gastronomice moderne, dar și trei noi sortimente single origins: India Plantation, considerată una dintre cele mai bune cafele ale Indiei, Costa Rica SHB, cu note distincte de caramel și piersici și Indonesia Mandheling, cu note de ciocolată, cedru, condimente și nuanțe de vin.

Manufaktura The Coffee Shop Restaurant este un concept 100% românesc de Coffee Shop & Bistro și se regăsește în trei locații din București. Manufaktura The Coffee Shop Restaurant din Mega Mall, Promenada Mall și Aviatorilor.

Grupul Strauss este activ pe cinci continente, deține sute de mărci și are circa 14.000 de angajați. În România, este prezent din 1994 și deține o unitate de producție în București. Producătorul deține brandurile Doncafé, Fort și Amigo, acesta din urmă fiind achiziționat în 2014 de la compania braziliană CIA Iguacu De Café Soluvel pentru 20 de milioane de dolari.

Inovația, teren sigur de creștere în categoria de cafea
Inovația, teren sigur de creștere în categoria de cafea
Deși sub presiune în ultimii trei ani, piața de cafea continuă să demonstreze reziliență. Concret, 2023 a adus o ușoară scădere în volum,...
Cum și-a securizat Strauss România terenul de creștere pe o piață sensibilă la factori externi
Cum și-a securizat Strauss România terenul de creștere pe o piață sensibilă la factori externi
După o perioadă cu provocări multiple, piața de cafea a intrat pe un trend pozitiv. Pentru Strauss România, acest lucru s-a tradus printr-o...
Cafeaua boabe și capsulele energizează o piață puternic afectată de inflație
Cafeaua boabe și capsulele energizează o piață puternic afectată de inflație
O categorie care pare să urmeze trendurile inovației și premiumizării din anii anteriori, cafeaua se bucură de fidelitate din partea...
Strauss Coffee duce mai departe conversația despre #MomentultăuDoncafe cu o nouă campanie
Strauss Coffee duce mai departe conversația despre #MomentultăuDoncafe cu o nouă campanie
  #article-content-featured {display: none;} #mp4_box {padding-top:0!important;}   „Momentul tău Doncafé și te împrietenești cu...
 După cinci ani pe minus, producătorul Doncafé raportează creșteri
După cinci ani pe minus, producătorul Doncafé raportează creșteri
Producătorul de cafea Strauss România a încheiat primele șase luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 63,51 milioane de lei, bifând un...
 Producătorul Doncafe, rezultate în scădere în 2020
Producătorul Doncafe, rezultate în scădere în 2020
Producătorul de cafea Strauss România a rămas pe un trend descendent în 2020, raportând o cifră de afaceri de 133,81 de milioane de lei, în...