Dr. Oetker raportează vânzări în creștere pentru anul fiscal 2019
Vânzările companiilor din grupul german Dr. Oetker s-au majorat în anul fiscal 2019 până la 3,39 miliarde euro, față de 3,01 miliarde euro în anul fiscal 2018. Creșterea nominală a fost de 12,3%.
Cu câteva achiziții majore la activ în 2019, grupul și-a consolidat poziția pe piețele internaționale. ”2019 a fost un an plin de provocări, atât politice, cât și economice. Totuși, am reușit să ne extindem pe plan internațional. În același timp ne-am continuat strategia de focusare pe segmentele de prăjituri și deserturi, precum și de pizza, în toate țările în care suntem prezenți, unde am înregistrat creșteri organice”, a explicat Dr. Albert Christmann, membru în board-ul Dr. Oetker, la anunțarea rezultatelor financiare.
În 2019, Dr. Oetker a cumpărat companiile Confetti în Finlanda și Bagetid în Danemarca. Ambele operează platforme online destinate consumatorilor direcți, comercializând ingrediente pentru produse de patiserie.
Cu achiziția brandului Alsa în Franța, Olanda, Belgia, Portugalia și Maroc, Dr. Oetker a devenit lider pe piața europeană a patiseriei și deserturilor. De asemenea, anul trecut, grupul a cumpărat producătorul Mavalério, care activează în Brazilia tot pe piața deserturilor.
În Germania vânzările au crescut pe toate categoriile de produse (ingrediente pentru patiserie și deserturi, pizza, deserturi congelate, tarte).
Performanțele companiei în Vestul Europei au fost pozitive, exceptând Danemarca, la fel și în Estul Europei. În această zonă, România, Cehia și Ungaria au fost țările care au înregistrat creșteri organice solide.
Grupul german Dr. Oetker are o prezență internațională de 128 de ani, fiind și în momentul de față o afacere de familie. În România activează din 1998.