Dove a deschis un pop-up store la Paris
Dove, brandul de produse de îngrijire personală deținut de Unilever, a deschis la începutul lunii noiembrie un pop-up store, la Paris, marcând astfel o premieră la nivel global, scrie presa franceză.
”O insulă pentru frumusețe și stil de viață”, cum l-au numit creatorii, magazinul, care are o suprafață de vânzare de circa 180 de metri pătrați, va fi deschis până la data de 18 decembrie și pune la dispoziția clienților o gamă variată de pachete cadou, dar și produse în exclusivitate.
În plus, pe lângă produsele din portofoliul Dove, clienții vor putea beneficia și de consultanță de la specialiști în grijirea pielii și totodată își vor putea realiza produse care să răspundă nevoilor lor. Astfel, aceștia își pot personaliza gelurile de duș, având la dispoziție diferite tipuri de parfum și ingrediente care pot fi adăugate pentru hidratare intensivă sau pentru exfoliere (coajă de alune de pădure, coajă de nucă de cocos sau granule de jojoba).
Aceasta nu este prima inițiativă de acest fel a producătorului american. În prima parte a acestui an, Unilever a inaugurat, tot în Paris, un pop-up store Magnum.
Unilever este unul dintre cei mai importanţi furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală şi îngrijire a locuinţei, prezent în peste 190 de țări. Compania are 169.000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 53,3 miliarde de euro în 2015. Unilever are mai mult de 400 de branduri în portofoliul, între care și Dove, Knorr, Domestos, Hellmann, Lipton și Magnum.



