Distribuitorul de produse vegetariene Sano Vita și-a deschis restaurant

Sano Vita, unul dintre cei mai importanți distribuitori din piața produselor vegetariene, s-a lansat recent în horeca, odată cu deschiderea restaurantului VegUp în zona Aurel Vlaicu din București, iar după perioada de standardizare operațională compania intenționează să mai deschidă și în alte locații din Capitală. Ideea de a deschide un restaurant unde se servesc preparate vegetariene a venit din nevoia de a oferi bucureștenilor care au adoptat acest stil de viață mai multe opțiuni de a lua masa în oraș. Distribuitorul de produse vegetariene Sano Vita și-a deschis restaurant

”Majoritatea celor care lucrăm la Sano Vita suntem vegetarieni. Noi credem în acest stil de viață și vrem să încurajăm cât mai multe persoane să îl adopte. Acesta este și motivul pentru care folosim, spre exemplu, doar zahăr brut sau îndulcitori obținuți din fructe, niciun preparat nu este prăjit, iar uleiul utilizat este de măsline”, a declarat, pentru publicația Trends HRB, Luciana Garvăn, directorul de vânzări pe București al Sano Vita, responsabilă și de activitatea restaurantului VegUp.

Restaurantul VegUp a fost deschis la jumătatea lunii martie, pe Calea Floreasca, într-o clădire de birouri din cartierul Aurel Vlaicu, una dintre principalele zone de birouri din Capitală, o locație aleasă deloc întâmplător. ”Din studiile pe care le-am făcut, angajații corporațiilor sunt mai bine informați, mai deschiși către nou, astfel că mulți dintre ei își doresc să își schimbe stilul de viață și obiceiurile de consum”, a adăugat Luciana Garvăn.

Restaurantul este dotat cu linie de autoservire, are doar opt mese, însă capacitatea bucătăriei este mult mai mare, aceasta fiind dimensionată atât pentru furnizarea de servicii de catering pentru evenimente, dar și pentru vânzările take-away (la pachet). Totodată, la intrarea în magazin, există un raft cu o selecție de produse Sano Vita și un mini-bar de unde se pot comanda băuturi non-alcoolice. Pe viitor, cei de la Sano Vita intenționează să susțină și seminarii de nutriție în incinta restaurantului.

Înființată în 1995, Sano Vita este printre primii jucători în segmentul produselor vegetariene din România. Cele mai recente rezultate financiare raportate de companie la Ministerul de Finanțe arată o cifră de afaceri de peste 56 milioane de lei și un profit de circa 5 milioane de lei în 2014, în creștere față de anul precedent.

Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
O categorie în continuă creștere, fie că vorbim despre valoare sau volum, produsele ready meals câștigă cotă de piață datorită noilor...
Evoluție „automată” pentru categoria detergenților de vase
Evoluție „automată” pentru categoria detergenților de vase
Deși o categorie dominată de produsele pentru spălare manuală, piața detergenților de vase înregistrează dinamici pozitive mai degrabă pe...
Keff, brand israelian de geluri de duș, intră pe piața românească
Keff, brand israelian de geluri de duș, intră pe piața românească
Începând cu luna octombrie, Sano România distribuie pe piața românească brandul de geluri de duș pentru tineri și adolescenți Keff, un...
Auchan deschide restaurantul La Masă Obor în urma unei investiții de 1 milion de euro
Auchan deschide restaurantul La Masă Obor în urma unei investiții de 1 milion de euro
Auchan Retail România a inaugurat primul restaurant „La Masă” din București, în incinta centrului comercial Bucur Obor, una dintre...
Noul proprietar al Sano Vita vizează creșterea prin noi achiziții
Noul proprietar al Sano Vita vizează creșterea prin noi achiziții
Fondul de investiţii Highlander Partner, care a preluat pachetul majoritar al Sano Vita, plănuiește să accelereze creșterea Sano Vita prin...
Distribuitorul de produse vegetariene Sano Vita și-a deschis restaurant
Distribuitorul de produse vegetariene Sano Vita și-a deschis restaurant
Sano Vita, unul dintre cei mai importanți distribuitori din piața produselor vegetariene, s-a lansat recent în horeca, odată cu deschiderea...