Dero lansează o nouă campanie națională
Dero a lansat la începutul lunii februarie campania națională „Dero e al tău” și un nou ambalaj în ediție limitată Dero Ozon+, special creat de designerul român Lana Dumitru.
Campania se desfăşoară în perioada 1 februarie - 12 aprilie 2015 și în cadrul promoției sunt oferite zilnic 3 premii, constând într-una dintre cele 5 haine de colecție create special de Lana Dumitru. Colecția este una exclusivă și limitată, hainele putând fi câștigate doar în cadrul promoției, prin înscrierea codului promoțional din pachet sau de pe ambalaj prin SMS sau în aplicația de Facebook dedicată, disponibilă pe pagina de Facebook Dero.
Designul noului ambalaj a fost ales în urma unui concurs desfăşurat în 2014, la care au participat pasionații de design, care au înscris în competiţie peste 150 de lucrări. Lucrarea „Românesc” semnată de Lana Dumitru a fost declarată câștigătoare în urma votului din cadrul competiției de talente „Dero e al tau" organizată prin intermediul paginii de Facebook Dero în vara anului trecut. Începând cu luna februarie, noul design este prezent pe ambalajul în ediție limitată Dero Ozon+ 2 kg și 8,5 kg.
„Dacă anul trecut am oferit românilor posibilitatea de a crea și alege chiar ei ambalajul Dero Ozon+, anul acesta ne-am respectat promisiunea și l-am adus la raft. „Dero e al tău” continuă demersul nostru din ultimii ani prin care readucem în atenţia românilor valorile și tradițiile româneşti", a declarat Iulia Floricică, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe.
Campania „Dero e al tău” este o campanie 360˚ și include un spot TV dedicat, comunicare in-store, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO) și bannere online, acţiuni de PR și promoția națională.





