DeLivada a încheiat procesul de rebranding
DeLivada, un business de familie din Focșani care produce, sortează și ambalează fructe din livadă, a trecut recent printr-un proces de rebranding, în spatele proiectului fiind agenția de branding Inoveo.
Pilonii în jurul căruia gravitează întregul concept al businessului DeLivada sunt alimentația sănătoasă, grija pentru semeni, performanța și precizia procedeelor agricole, a standardelor de depozitare și de distribuție. Pornind de la aceste atribute, designerii Inoveo au optat pentru utilizarea unui font caligrafic, cursiv, sugerând atenția și priceperea care sunt necesare pentru a cultiva un produs bun. Cromatica folosită sporește vizibilitatea pe produs datorită culorilor contrastante, iar simbolul descriptiv reprezintă un copac ce abundă de fructe, înglobând ideea de livadă.
”DeLivada este un business născut din pasiunea unui antreprenor român de a fi aproape de agricultură, de pământul roditor din zona Vrancei și de consumatorul român ce are la dispoziție fructe proaspete românești”, a declarat Dochița Zenoveiov, Brand Inovator la Inoveo.
Procesul de branding a fost desfășurat pe parcursul a două luni și a inclus următoarele etape: analiză vizuală, platformă de brand, naming, identitate vizuală și branding online. Echipa care a participat la proces a fost formată din Dochița Zenoveiov, Ecaterina Gaman, Cristian Ghiță și Sabina Leonte.
Brandul DeLivada a luat naștere în anul 2014 odată cu construirea unui depozit cu o capacitate de depozitare de 2.500 de tone de fructe, o linie de sortare, dar și de ambalare a fructelor.





