DeLivada a încheiat procesul de rebranding

DeLivada, un business de familie din Focșani care produce, sortează și ambalează fructe din livadă, a trecut recent printr-un proces de rebranding, în spatele proiectului fiind agenția de branding Inoveo. DeLivada a încheiat procesul de rebranding

Pilonii în jurul căruia gravitează întregul concept al businessului DeLivada sunt alimentația sănătoasă, grija pentru semeni, performanța și precizia procedeelor agricole, a standardelor de depozitare și de distribuție. Pornind de la aceste atribute, designerii Inoveo au optat pentru utilizarea unui font caligrafic, cursiv, sugerând atenția și priceperea care sunt necesare pentru a cultiva un produs bun. Cromatica folosită sporește vizibilitatea pe produs datorită culorilor contrastante, iar simbolul descriptiv reprezintă un copac ce abundă de fructe, înglobând ideea de livadă.

”DeLivada  este un business născut din pasiunea unui antreprenor român de a fi aproape de agricultură, de pământul roditor din zona Vrancei și de consumatorul român ce are la dispoziție fructe proaspete românești”, a declarat Dochița Zenoveiov, Brand Inovator la Inoveo.

Procesul de branding a fost desfășurat pe parcursul a două luni și a inclus următoarele etape: analiză vizuală, platformă de brand, naming, identitate vizuală și branding online. Echipa care a participat la proces a fost formată din Dochița Zenoveiov, Ecaterina Gaman, Cristian Ghiță și Sabina Leonte.

Brandul DeLivada a luat naștere în anul 2014 odată cu construirea unui depozit cu o capacitate de depozitare de 2.500 de tone de fructe, o linie de sortare, dar și de ambalare a fructelor.

Cum vrea Penny să impulsioneze producția de alimente la nivel local
Cum vrea Penny să impulsioneze producția de alimente la nivel local
Mare parte din consumul alimentar din România este asigurat din import, deși țara are a șasea cea mai mare suprafață agricolă la nivel...
Proprietarul Abund Berry vrea afaceri de 10 mil. euro în acest an și vizează listarea la Bursă
Proprietarul Abund Berry vrea afaceri de 10 mil. euro în acest an și vizează listarea la Bursă
Abund Berry, afacerea cu fructe proaspete și vinuri din mure, lansată în urmă cu cinci ani de Ionel Burtea vrea să atingă în acest an pragul...
Brandul, investiție pe viață
Brandul, investiție pe viață
Poți să-ți desfășori activitatea dacă nu ai un nume bun, o carte de vizită, o prezentare comercială interesantă, un website detaliat? Un...
Rebranding: când și de ce?
Rebranding: când și de ce?
Rebrandingul trebuie să aducă obligatoriu beneficii pe termen lung atât pentru consumator, cât și pentru ownerul de brand. Acesta se face în...
Pledoarie pentru schimbare
Pledoarie pentru schimbare
5, 10, 20 de ani. Brandul tău ce vârstă are? Și cum își arată vârsta? În România facem branding în adevăratul sens al cuvântului de la...
DeLivada a încheiat procesul de rebranding
DeLivada a încheiat procesul de rebranding
DeLivada, un business de familie din Focșani care produce, sortează și ambalează fructe din livadă, a trecut recent printr-un proces de...