Danone România își extinde producția la fabrica din București

Danone, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, produce, începând cu această vară, în fabrica de lactate din București, iaurturi de băut bogate în proteine, sub brandul YoPRO. danone

Noua gamă de lactate vine ca răspuns la noile tendințe de consum care au arătat o cerere în creștere față de produsele cu beneficii adăugate. Iaurtul YoPRO de băut este ambalat în carton Tetra Pak realizat majoritar din plante.

Fabrica Danone România din București este, în prezent, cea mai performantă unitate Danone din Europa ca urmare a investițiilor cumulate în 25 ani de producție pe piața locală. Echipamentele moderne și capacitatea de producție care atinge 75.000 tone de produse lactate anual au facilitat includerea unui nou tip de produs care este exportat către alte trei țări: Cehia, Ungaria și Slovacia.

“Echipa din România și-a dorit foarte mult să aducă acest proiect la fabrica din București și suntem mândri ca am extins și diversificat linia de producție cu gama YoPRO, iaurt de băut bogat în proteine. Segmentul de piață local dedicat produselor bogate în proteine este în creștere, iar răspunsul nostru este o gamă de iaurturi de băut, cu o formulă  care conține Magneziu și Vitamina B9, fiind totodată și bogată în proteine ”, a declarat Anca Miron, Head of Dairy Functionals Danone Europa Centrală și de Est.

Danone este lider mondial în domeniul alimentelor și băuturilor și activează în trei categorii de produse axate pe sănătate, cu o creștere rapidă și în tendințe: produse lactate proaspete, produse pe bază de plante, ape și nutriție specializată. Cu peste 96.000 de angajați și produse vândute în peste 120 de piețe, Danone a generat vânzări de 27,6 miliarde de euro în 2023. Portofoliul Danone include mărci internaționale de top (Actimel, Activia, Alpro, Aptamil, Danette, Danio, Danonino, Evian, Nutricia, Nutrilon, Volvic, etc.), precum și mărci locale și regionale puternice (Aqua, Blédina, Bonafont, Cow & Gate, Mizone, Oikos și Silk).

Danone a achiziționat fabrica de lactate Miorița din București în anul 1996 și a produs primul iaurt în anul 1999 după trei ani de investiții în modernizarea și retehnologizarea acesteia. În prezent, un milion de iaurturi sunt produse zilnic în fabrica din București și distribuite către consumatorii români, dar și către alte 14 piețe europene. Danone România procesează anual peste 60.000 tone de litri de lapte românesc colectat de la 22 de ferme mari și peste 220 de gospodari.

Danone este prezent pe piața românească cu produse lactate proaspete (Danone, Activia, Danonino, Actimel), produse pe bază de plante (Alpro), precum și cu produsele alimentare pentru bebeluși și nutriție specializată (Aptamil, Milupa, Forticare).

Danone România a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri de 1,099 miliarde de lei, în creștere cu 17,8% față de 2022 și o rată de profitabilitate de 6%, rezultatul net raportat fiind de 68,4 milioane de lei.

Delia Corniciuc Director de Marketing Danone pentru regiunea Europa Centrala si de Est.jpg
Delia Corniciuc, numită Director de Marketing CEE în cadrul Danone
Danone România anunță numirea Deliei Corniciuc în funcția de Director de Marketing pentru regiunea Europa Centrală și de Est. Cu o...
Oana Bejan 002
Oana Bejan preia o nouă funcție în cadrul Danone România
Danone România anunță o nouă schimbare în cadrul companiei și, începând cu luna iunie, Oana Bejan devine Country Topline Unit Leader Danone...
Adrian Pascu preia funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est
Adrian Pascu preia funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est
Danone România anunță numirea lui Adrian Valentin Pascu în funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est, începând cu data de...
Danone România, afaceri de peste 1 miliard de lei la 25 de ani de producție locală
Danone România, afaceri de peste 1 miliard de lei la 25 de ani de producție locală
Danone România a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri de 1,099 miliarde de lei, în creștere cu 17,8% față de 2022 și o rată de...