Cum reinventează Coca-Cola legendarul TEC
Coca-Cola a lansat recent un proiect-pilot pentru piața de băuturi răcoritoare din Suedia și propune consumatorilor o soluție inovatoare pentru reducerea deșeurilor din plastic, scrie Esmmagazine.com.
Proiectul a fost lansat într-un magazin de proximitate din Stockholm, acolo unde consumatorii își pot realimenta sticlele cu peste 60 de arome de băuturi răcoritoare, majoritatea nefiind disponibile în formatul clasic de ambalaj. Printre brandurile disponibile se numără Coca‑Cola, Fanta, Sprite, FuzeTea și Smartwater. Prin acest proiect Coca-Cola urmărește să convingă consumatorii suedezi să aleagă aceste soluții pentru a reduce emisiile de gaze cu efect de seră generate de ambalaje.
În 2020, Coca‑Cola Europacific Partners (CCEP) a lansat o strategie la nivel mondial cu scopul de a atinge 0 emisii de gaze cu efect de seră până în 2040. Grupul consideră că strategia privind ambalajele va juca un rol important în atingerea acestui obiectiv.
Suedia a reprezentat prima țară în care Coca-Cola a realizat tranziția spre ambalaje din 100% plastic reciclat.