Cris-Tim pariază pe cartea ready-meal în 2016

Fără o campanie agresivă de promovare, Cris-Tim, unul dintre cei mai mari producători alimentari din România, a reușit în ultima perioadă se dezvolte foarte mult și segmentul de ready-meal (n.r. - mâncare gata preparată). Cris-Tim pariază pe cartea ready-meal în 2016

Compania are în prezent o varietate de peste 150 de produse la raft, distribuite sub brandul Bunătăți de la Cris-Tim și care, potrivit producătorului,  sunt deja listate în mai multe conturi internaționale, dar și în circa 5.000 de magazine din comerțul tradițional.

„Ne așteptăm ca segmentul de catering să aibă o cifră de afaceri de aproximativ 12 milioane de euro în 2016, și o pondere de 10-12% din cifra de afaceri pe grup”, a declarat pentru Progresiv Radu Timiș Junior, director de dezvoltare al Cris-Tim.

De altfel, producătorul a lansat recent o campanie de promovare a brandului Bunătăți, sub care sunt comercializate produsele gata preparate, precum salate, grătare, meniuri și supe. Totodată, producția din segmental ready-meal este de 11 tone pe zi.

Potrivit reprezentanților Cris-Tim, producătorul mizează în continuare pe faptul că aceste produse sunt ușor de ales și pot acoperi consumul pentru toate cele trei mese ale zilei.

Gama de produse conţine și reţete de post, iar ambalajele sunt compatibile cu încălzirea la cuptorul cu microunde.

Încă de anul trecut, producătorul anunța o investiție de 5,5 milioane de euro în dezvoltarea segmentului ready-meal.

Din grupul Cris-Tim fac parte mai multe companii: Recunoștința Prod-Com care administrează fabrica de mezeluri de la Filipeștii de Pădure, Eco-Ferm care operează divizia de producție și procesare a laptelui, Impex Cristim care reprezintă divizia de preparate și rețeaua de magazine și Cristim2Prodcom care operează divizia de distribuție de produse din carne și lapte. Anul trecut, Cris-Tim a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 105 de milioane de euro, în creștere cu 18% față de anul precedent.

 

Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
O categorie în continuă creștere, fie că vorbim despre valoare sau volum, produsele ready meals câștigă cotă de piață datorită noilor...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...
Un nou magazin Gerovital în București
Un nou magazin Gerovital în București
Producătorul de cosmetice Farmec a inaugurat un nou magazin în Capitală. Magazinul Gerovital din cadrul centrului comercial Cocor este o relocare...