Crește numărul producătorilor care solicită certificate IFS Food

Numărul producătorilor români din industria FMCG care solicită certificări IFS Food crește cu 25% pe an, potrivit unui studiu prezentant în cadrul conferinței IFS 2017. Totuși, numărul producătorilor care dețin deja certificări IFS privind calitatea și siguranța alimentară rămâne foarte mic în raport cu celelalte țări europene.Crește numărul producătorilor care solicită certificate IFS Food

Țara cu cele mai multe companii din industia alimentară care sunt autorizate IFS este Italia, cu 2.903 certificări. Urmează Germania (2.498 certificări), Spania (2.436) și Franța (1.781). Polonia deține 732 de certificări, Ungaria – 408, Cehia – 334, iar România doar 200.

„Certificarea IFS reprezintă un pașaport pentru export, deoarece partenerii europeni solicită astfel de certificări pentru importul produselor sau serviciilor din România”,  a spus Ionuț Nache, Director General INAQ Consulting, în cadrul Conferinței IFS 2017.

Scopul conferinței a fost acela de a prezenta producătorilor, profesioniştilor din domeniul managementului calităţii şi siguranţei produselor alimentare şi nealimentare, cele mai importante modificări în domeniul standardelor de calitate IFS, dar și detalii despre apariția noului standard IFS Food versiunea 7 şi IFS Global Markets HPC.

Un subiect important abordat în cadrul acestei conferințe s-a referit la cerinţele retailerilor pentru furnizorii de marcă proprie, care au fost prezentate de Oana Barna, Team Leader Quality Management Penny – Rewe Group. S-a discutat, de asemenea, despre siguranţa alimentului, dar și despre standardele IFS din industria cosmetică. Gabriela Pizamosca, Director General al laboratoarelor J.S. Hamilton în Romania, a prezentat  principalele lor direcții de activitate și portfoliu de analize pentru industria alimentară,  industria cosmetică și a detergenților.


 

ReTech & Digital - Conference & Expo, eveniment Progresiv, solutii si inovatii IT, digitale si automatizare din retail & FMCG, editia cu numarul 2, Unleash the Power of Digital, data evenimentului 12 septembrie, la Ramada Bucharest
ReTech & Digital revine cu o nouă ediție, pe 12 septembrie
ReTech & Digital - Conference & Expo, evenimentul Progresiv dedicat integral tehnologiilor, soluțiilor IT și inovațiilor digitale din...
Carrefour Market Cosmopolis Plaza 1 002
Carrefour România intenționează să mai deschidă 40 de magazine Market și Express anul acesta
Carrefour România continuă investițiile în formatul Market prin deschiderea unui nou supermarket în complexul Cosmopolis și intenționează să...
Competiția Progresiv Awards 2024 și-a desemnat câștigătorii
Competiția Progresiv Awards 2024 și-a desemnat câștigătorii
Progresiv Awards, competiția care premiază inovația și performanța în piața locală de retail & FMCG, a desemnat câștigătorii ediției...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...
Un nou magazin Gerovital în București
Un nou magazin Gerovital în București
Producătorul de cosmetice Farmec a inaugurat un nou magazin în Capitală. Magazinul Gerovital din cadrul centrului comercial Cocor este o relocare...