CPS GfK își anunță rebrandingul oficial în YouGov
La zece luni de la achiziția sa de către YouGov, liderul pieței de opinie a consumatorilor, Consumer Panel Services (CPS GfK) - liderul consacrat al datelor privind achizițiile gospodăriilor din Europa - și-a schimbat denumirea în YouGov. Acest moment marchează începutul următorului capitol pentru CPS GfK și cei peste 60 de ani de expertiză în date comportamentale, care își ocupă locul ca parte integrantă a YouGov.
Procesul de rebranding, care este în desfășurare de la achiziția din ianuarie, este mai îndrăzneț și mai orientat spre viitor decât simpla adoptare a elementelor vizuale ale mărcii YouGov. În schimb, acesta a presupus o revizuire cuprinzătoare a activității în întreaga organizație pentru a alinia expertiza, valorile și obiectivele YouGov și CPS GfK pentru a crea o strategie de brand coerentă, o nouă poziționare și o abordare a mesajelor care să reflecte puterea și ambițiile combinate ale organizației globale YouGov redefinite.
„CPS GfK este acum YouGov. Acest rebranding este un moment de referință pentru noi și un pas important pentru a demonstra lumii ceea ce reprezentăm. Suntem incredibil de mândri de moștenirea noastră și știm că aceasta va prospera în cadrul YouGov, deoarece această organizație crede în date exacte, de înaltă calitate, obținute de la un panel implicat de oameni reali, alături de expertiza în cercetare și inovarea bazată pe tehnologie. Clienții și membrii au sprijinit din toată inima parcursul nostru și știm că acesta este doar începutul și că au multe de așteptat de la următorul capitol", a declarat Stefan Heremans, președinte și director general interimar al CPS GfK.
Pe lângă faptul că este un moment de transformare pentru CPS GfK, acesta este un moment semnificativ pentru YouGov în ansamblul său, pe măsură ce integrează CPS GfK. În centrul noii poziții a brandului se află conceptul de realitate și rolul esențial pe care îl joacă datele de calitate obținute de la oameni reali în a ajuta organizațiile să înțeleagă ce gândesc, ce simt și ce fac oamenii.
Aceasta se concentrează în jurul celor patru piloni cheie ai întregii afaceri: asigurarea calității datelor; dezvoltarea unei comunități unice de membri care împărtășesc opinii și comportamente; oferirea de expertiză de încredere din partea profesioniștilor din domeniul perspectivelor; și valorificarea tehnologiilor inovatoare, cum ar fi AI, pentru a extrage perspective umane reale. Împreună, acestea garantează că YouGov le oferă clienților un avantaj competitiv, arătându-le realitatea lumii.
Prin combinarea datelor comportamentale și atitudinale din lumea reală și în timp real cu tehnologia inteligentă și expertiza umană de încredere, YouGov oferă informații bogate cu o precizie fără compromisuri. Acest lucru le permite persoanelor, mărcilor și organizațiilor din întreaga lume să ia decizii mai bune și să rămână înaintea concurenței.
„Având în vedere că CPS GfK - și datele sale comportamentale bogate - este acum YouGov, este important ca brandul nostru să evidențieze ce le oferim clienților: realitatea cercetării. Acesta este un moment de transformare pentru YouGov ca întreg. Cu atât de mult zgomot în industria datelor, este vital pentru noi să ne concentrăm pe misiunea noastră fundamentală - de a furniza date din lumea reală, de la oameni reali, în timp real. Toate acestea se întorc la panelul nostru, care își împărtășește opiniile și acțiunile cu noi. În combinație cu platformele noastre tehnologice de ultimă generație și cu expertiza noastră în cercetare, furnizăm date clare și precise, astfel încât clienții să poată face față realității", adaugăMike Woods, Director Executiv de Marketing la YouGov
În cadrul rebrandingului, toate activele și canalele brandului CPS GfK vor fi actualizate în conformitate cu brandul YouGov. Comunicațiile cu clienții și membrii au trecut deja la brandul YouGov, iar canalele sociale și site-ul web deținute de CPS GfK vor fi eliminate până la sfârșitul lunii noiembrie.