Coty caută cumpărători pentru o parte din brandurile din portofoliu
Coty Inc, unul dintre cei mai importanți jucători din industria de cosmetice, intenționează să vândă divizia de business care cuprinde branduri precum Wella, Clairol și Opi, în încercarea de a reorganiza operațiunile și de a reduce costuri, scrie Esmmagazine.com.
Coty își propune să se concentreze pe diviziile de parfumuri, cosmetice și îngrijire a pielii. Această tranzacție ar permite companiei să reducă datoriile ca parte a planului de restructurare setat pentru următorii patru ani.
Divizia de cosmetice profesionale, care se concentrează în special pe produse de îngrijire a părului și unghiilor, în saloanele profesionale, a înregistrat vânzări de 1,62 miliarde de euro în anul fiscal 2019, generând aproximativ 21% din total venituri. Rezultatele slabe afișate de această divizie se datorează în special evoluției brandurilor achiziționate de Coty de la Procter&Gamble, incluzând Covergirl și Max Factor.