Cosmetic Plant vrea dublarea ponderii produselor anticelulitice
Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de cosmetice, extinde gama de produse anticelulită cu şase noi produse şi mizează pe creşterea ponderii acesteia în totalul vânzărilor companiei. Astfel, dacă anul trecut, produsele anticelulită reprezentau aproximativ 4% din business-ul Cosmetic Plant, compania estimează că în 2015 acestea vor genera circa 8% din vânzări.
„Fiind vorba de o gamă cu un potenţial de creştere foarte mare din punct de vedere al vânzărilor, am luat decizia de a o extinde. Astfel, în acest moment, gama anticelulită cuprinde Crema anticelulită cu extract de gălbenele, existentă în portofoliu din 1999, şi şase noi produse ce au la bază ingrediente active naturale”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Noua gamă anticelulită se adresează femeilor active și moderne şi conţine şapte produse după cum urmează: Gel anticelulită intensiv remodelant cu extract de alge marine (200 ml), Cremă anticelulită suplețe & fermitate cu cafeină și ceai verde (200 ml), Cremă anticelulită bioactivă cu extract de alge marine (200 ml), Cremă anticelulită forte cu extract de cafea verde (200 ml), Cremă anticelulită termoactivă cu extract de ardei iute (200 ml), Ulei anticelulită termoactiv cu extract de ardei iute (200 ml) şi Cremă anticelulită cu extract de gălbenele (500 ml).
Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de 7,5 milioane de lei. În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include 100 de produse, împărțite în 13 game sortimentale, grupate în funcție de ingredientul activ principal (argan, Q10, ceai verde, cătină, gălbenele etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, îngrijirea părului etc).





