Cosmetic Plant vrea dublarea ponderii produselor anticelulitice

Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de cosmetice, extinde gama de produse anticelulită cu şase noi produse şi mizează pe creşterea ponderii acesteia în totalul vânzărilor companiei. Astfel, dacă anul trecut, produsele anticelulită reprezentau aproximativ 4% din business-ul Cosmetic Plant, compania estimează că în 2015 acestea vor genera circa 8% din vânzări. Cosmetic Plant vrea dublarea ponderii produselor anticelulitice

„Fiind vorba de o gamă cu un potenţial de creştere foarte mare din punct de vedere al vânzărilor, am luat decizia de a o extinde. Astfel, în acest moment, gama anticelulită cuprinde Crema anticelulită cu extract de gălbenele, existentă în portofoliu din 1999, şi şase noi produse ce au la bază ingrediente active naturale”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Noua gamă anticelulită se adresează femeilor active și moderne şi conţine şapte produse după cum urmează: Gel anticelulită intensiv remodelant cu extract de alge marine (200 ml), Cremă anticelulită suplețe & fermitate cu cafeină și ceai verde (200 ml), Cremă anticelulită bioactivă cu extract de alge marine (200 ml), Cremă anticelulită forte cu extract de cafea verde (200 ml), Cremă anticelulită termoactivă cu extract de ardei iute (200 ml), Ulei anticelulită termoactiv cu extract de ardei iute (200 ml) şi Cremă anticelulită cu extract de gălbenele (500 ml).

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de 7,5 milioane de lei. În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include 100 de produse, împărțite în 13 game sortimentale, grupate în funcție de ingredientul activ principal (argan, Q10, ceai verde, cătină, gălbenele etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, îngrijirea părului etc).
 

Cremeria, un business compatibil cu o rutină sănătoasă de beauty
Cremeria, un business compatibil cu o rutină sănătoasă de beauty
Farmacistă de profesie, Daniela Mincu a pornit businessul Cremeria din dorința de a aduce pe piața de cosmetice produse de îngrijire a tenului cu...
Cosmetic Plant relansează gama Vitamin C Plus
Cosmetic Plant relansează gama Vitamin C Plus
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, introduce trei produse noi în gama Vitamin C Plus, gamă care are la...
SoftServe: Peste 70% dintre managerii IT consideră că liderii lor nu sunt pe deplin constienți de AI
SoftServe: Peste 70% dintre managerii IT consideră că liderii lor nu sunt pe deplin constienți de AI
72% dintre directorii IT din companii software consideră că liderii organizațiilor din care fac parte nu sunt pe deplin conștienți de...
Cosmetic Plant vrea afaceri de peste 13 milioane de lei în 2023
Cosmetic Plant vrea afaceri de peste 13 milioane de lei în 2023
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 12,8 milioane de lei,...
Cloud Nine Factory, un business construit din esențe tari
Cloud Nine Factory, un business construit din esențe tari
Să fii antreprenor și să faci pionierat pe o piață nișată, cum este cea a extractelor pentru prăjituri, pare din start o misiune aproape...
Cosmetic Plant, peste 20 mil. produse vândute în 30 de ani de business
Cosmetic Plant, peste 20 mil. produse vândute în 30 de ani de business
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a comercializat peste 20 de milioane de produse în trei decenii de la...