Competiția Progresiv Awards 2016 și-a desemnat finaliștii
După două săptămâni intense și sute de nominalizări venite din partea profesioniștilor din piața de retail și FMCG locală, plus o validare atentă în întâlnirea Consiliului, competiția Progresiv Awards 2016 și-a desemnat cei cinci finaliști pentru fiecare categorie. Câștigătorii vor fi aleși în urma unui proces de vot încrucișat care va demara pe 1 martie 2016. Premiile pentru furnizori vor fi acordate pe baza voturilor retailerilor, iar cele pentru retaileri vor fi acordate pe baza voturilor furnizorilor.
Iată lista pe fiecare categorie, în ordine alfabetică:
Best FMCG Supplier
- Albalact
- Heineken
- Nestlé
- PepsiCo
- Unilever
Best Retailer
- Carrefour
- Kaufland
- Mega Image
- Profi
- Selgros Cash & Carry
Best New Retail Concept
- 1 Minute (Lagardere Travel Retail)
- Gusturi Românești (Mega Image)
- La Doi Pași - noul concept (Metro)
- Mega Image Concept Store Băneasa
- Profi Loco
Best Product Innovation
- Doncafé Greenactive
- Floriol Gourmet
- Heineken Strongbow
- Hochland Tartino
- Omo Ultimate
Best Brand Initiative in Retail
- Campania Agricola “Mese de poveste”
- Campania Coca-Cola „Kiss and Win”
- Campania Caroli "Șerveţelul Carolino te invită la călătoria câștigului"
- Campania Edenia “Vitrina cu idei” (Macromex)
- Proiectul de category management derulat de Ursus în Carrefour
Best Entrepreneur in Retail
- Feliciu Paraschiv, Paco Supermarket Focșani
- Ludovic Barta, franciza CBA Nord-Vest
- Marius Tudosiei, Băcănia Veche București
- Dan Sărmașan, Agra’s Alba Iulia
- Dorina Mutu, Annabella Râmnicu Vâlcea
Outstanding Leadership
- George Ștefanescu, Director General Whiteland Import-Export
- Irina Măndoiu, Director Comercial Albalact
- Marian Andreev, Proprietarul Prutul S.A.
- Marius Meleșteu, General Manager Strauss South Central Europe
- Sorana Georgia, CEO Billa România
Câștigătorii vor fi anunțați în cadrul Galei Progresiv Awards 2016, pe 17 martie 2016, la Casino-ul din Sinaia. Gala va fi integrată în programul Conferintei Progresiv Sinaia, editia a 16-a, desfășurate între 16-18 martie 2016.
Proiectul Progresiv Awards a pornit din dorința de a evidenția oamenii, organizațiile, brandurile și proiectele de succes din piața FMCG care setează trenduri și contribuie an de an la dezvoltarea industriei, precum și rolul parteneriatelor puternice între retaileri și furnizori. Competiția a vizat companii, branduri/produse, manageri și antreprenori activi în retailul FMCG din România de cel puțin 12 luni (ianuarie 2015).
Mecanismul Progresiv Awards este unul simplu, transparent și obiectiv. Nominalizările și votarea se realizează prin linkuri unice, acestea garantând faptul că o persoană poate vota o singură dată, deoarece ele devin inactive după prima accesare.
Research Partner in proiectul Progresiv Awards este compania de cercetare de piață Ipsos Romania, iar partenerul care a creat brandingul și identitatea vizuală este Inoveo.
Informații complete și actualizate în timp real sunt disponibile pe www.progresivawards.ro.
Progresiv este prima și cea mai importantă revistă business-to-business ce se adresează factorilor de decizie din retail și FMCG. Are un tiraj de 26.000 de exemplare, se distribuie gratuit la nivel național și este auditată BRAT. www.revistaprogresiv.ro



