Colgate achiziționează un brand francez de îngrijire a feței pentru 1,69 mld. dolari

Colgate-Palmolive, unul dintre cei mai importanți jucători din industria bunurilor de îngrijire personală, achiziționează divizia de îngrijire a feței a producătorului francez Laboratoires Filorga Cosmétiques pentru 1,69 miliarde de dolari, scrie Reuters. Colgate achiziționează un brand francez de îngrijire a feței pentru 1,69 mld. dolari

Produsele anti-aging a Filorga sunt comercializate în peste 60 de țări, printre cele mai importante piețe fiind Franța, Italia, Spania și China.

Colgate, companie populară pentru brandurile din zona igienei orale, urmărește dezvoltarea în categoria produsele de îngrijire personală, aceasta fiind a doua preluare importantă, după cea din 2017, când a cumpărat brandurile de skin-care PCA Skin și EltaMD.

Tranzacția urmează să fie finalizată în trimestrul al treilea.

Colgate-Palmolive a afișat în primul trimestru al anului o scădere a vânzărilor nete de 7% la nivelul pieței europene, arată raportul financiar al companiei. De asemenea, profitul operațional a scăzut cu 7% în primul trimestru până la 151 milioane de dolari la nivelul regiunii analizate. Produsele Colgate-Palmolive sunt prezente în peste 200 de țări, iar portofoliul cuprinde branduri precum Colgate, Palmolive, elmex, Tom's of Maine, Speed Stick, Lady Speed Stick, Protex, Sanex, Ajax și Axion.

Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
România, tranzacții M&A de 1,7 miliarde de dolari în primele nouă luni ale anului 2024
În primele nouă luni ale anului 2024, piața de fuziuni și achiziții (M&A) din România a înregistrat tranzacții în valoare totală de 1,7...
Locul brandurilor, greu de detronat în piața produselor pentru igienă orală
Locul brandurilor, greu de detronat în piața produselor pentru igienă orală
Când vine vorba despre igienă orală, consumatorii se îndreaptă către numele consacrate din industrie și, chiar dacă și această categorie a...
Profitul PepsiCo, creștere de peste 70% în T2
Profitul PepsiCo, creștere de peste 70% în T2
”Putem să creștem prețurile pentru că shopperii ne vor cumpăra oricum”, afirmau la începutul anului reprezentanții PepsiCo, declarație...
Delhaize delistează Colgate-Palmolive și Nivea de pe rafturile din Belgia
Delhaize delistează Colgate-Palmolive și Nivea de pe rafturile din Belgia
Retailerul Delhaize, parte a grupului Ahold Delhaize, a decis să delisteze produsele Colgate-Palmolive și Nivea de pe rafturile unor magazine din...
Igiena orală, o categorie unde potențialul poate fi exploatat cu ajutorul inovațiilor
Igiena orală, o categorie unde potențialul poate fi exploatat cu ajutorul inovațiilor
O stagnare la nivel de valoare și volume comercializate sau în cel mai bun caz creșteri modeste pe anumite subcategorii. Așa s-ar traduce 2021...
Scădere abruptă a vânzărilor Colgate-Palmolive în Europa, în T1
Scădere abruptă a vânzărilor Colgate-Palmolive în Europa, în T1
Gigantul Colgate-Palmolive, unul dintre cei mai importanți jucători din industria bunurilor de îngrijire personală, a afișat în primul...