Colgate achiziționează un brand francez de îngrijire a feței pentru 1,69 mld. dolari
Colgate-Palmolive, unul dintre cei mai importanți jucători din industria bunurilor de îngrijire personală, achiziționează divizia de îngrijire a feței a producătorului francez Laboratoires Filorga Cosmétiques pentru 1,69 miliarde de dolari, scrie Reuters.
Produsele anti-aging a Filorga sunt comercializate în peste 60 de țări, printre cele mai importante piețe fiind Franța, Italia, Spania și China.
Colgate, companie populară pentru brandurile din zona igienei orale, urmărește dezvoltarea în categoria produsele de îngrijire personală, aceasta fiind a doua preluare importantă, după cea din 2017, când a cumpărat brandurile de skin-care PCA Skin și EltaMD.
Tranzacția urmează să fie finalizată în trimestrul al treilea.
Colgate-Palmolive a afișat în primul trimestru al anului o scădere a vânzărilor nete de 7% la nivelul pieței europene, arată raportul financiar al companiei. De asemenea, profitul operațional a scăzut cu 7% în primul trimestru până la 151 milioane de dolari la nivelul regiunii analizate. Produsele Colgate-Palmolive sunt prezente în peste 200 de țări, iar portofoliul cuprinde branduri precum Colgate, Palmolive, elmex, Tom's of Maine, Speed Stick, Lady Speed Stick, Protex, Sanex, Ajax și Axion.





