Cine sunt finaliștii Progresiv Awards 2017

Progresiv Awards, competiția adevăratelor valori din piața FMCG românească, anunță finaliștii ediției din 2017, la cele 9 categorii de premii. Aceștia au fost selectați de către Consiliul de Specialiști Progresiv Awards 2017, dintr-un total de 270 de nominalizări și auto-nominalizări strânse din piață timp de două luni, începând cu data de 15 noiembrie 2016. Cine sunt finaliștii Progresiv Awards 2017

Best Retailer

  • Annabella
  • Kaufland România
  • Lidl România
  • Mega Image
  • Profi

Best FMCG Supplier

  • Coca-Cola HBC România
  • Danone România
  • Heineken România
  • PepsiCo România
  • Unilever South Central Europe

Best New Retail Concept

  • Bertis Gold
  • Bunătățuri Românești (Cooperativa Alba-Iulia)
  • Lidl Green Store
  • Fresh Corner (MOL România)
  • Selgros Compact

Best New Product

  • Coca-Cola Lime
  • Mărgăritar Sweet & Fit – îndulcitor pe bază de steviol cu oligofructoză
  • Sloop Fruli – suc de fructe pentru copii
  • Spornic Premium – ulei de floarea-soarelui 100% High Oleic
  • Zuzu Stors

Best Services Provider in Retail

  • Aquila Group
  • FM Logistic
  • HL Display
  • Imersia Multichannel Agency
  • Whiteland Sales and Marketing

Best Project In-store

  • “Trade Program 2016” pentru retailerii independenți – Farmec
  • Campania “Sandviș Fest” – Hochland
  • Campania ”12/12 Susținem o dezvoltare sănătoasă a României” - Pronto Express
  • Fresh Corner - Kaufland
  • Remodelarea zonei de vracuri din Auchan Titan (partener HL Display)

Best Start-up in Retail & FMCG

  • Brewtiful – shop-in-shop “Cafeneaua la cheie”
  • Bringo - aplicație ce oferă serviciul de “personal shopper”
  • Profructta – producător de sucuri naturale
  • Realfoods.ro – magazin online cu alimente direct de la micii producători, inițiatorul conceptului de gătit UCook
  • VanFruct – juice bar

Best CSR Project in Retail & FMCG

  • Campania “Cedează volanul când bei” – Asociația Berarii României
  • Proiectul socio-economic  ”O șansă pentru familia ta” - Danone
  • Campania "Zâmbește România" - GSK Consumer Healthcare
  • Proiectul “Pâine și Mâine” - Lidl  România & Asociația World Vision
  • Campania “Împreună cu tine, Profi salvează destine” – Profi

Outstanding Leadership

  • Adrian Pascu, Director General Danone România, Bulgaria, Moldova și Țările Adriatice
  • Andreea Mihai, Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamică Comercială & Pricing Carrefour România
  • Grigore Horoi, Președinte Agricola Group
  • Irina Mandoiu, Director Comercial Albalact
  • Radu Timiș, Președinte Cris-Tim

Consiliul de Specialiști Progresiv Awards 2017 are în componența sa 7 persoane:

ANDI DUMITRESCU - Managing Director, GfK România
ALINA STEPAN - General Manager Ipsos România
IULIA PENCEA - Consumer Insights Leader Balkans, Nielsen
VICTOR DOBRE - Director Executiv IAA România (International Advertising Association)
CĂTĂLINA ALDEA - Managing Partner, Aldea Consulting - Retail Management
CRISTINA TOMA - Managing Partner, Studio 16
MIHAELA POPESCU – Senior Editor Progresiv

La întâlnirea membrilor Consiliului de Specialiști au fost analizate argumentele din formularele de înscriere în concurs, cât și informațiile disponibile pe piață despre companiile și brandurile nominalizate.
Important de reținut este faptul că nominalizările care au adus ca argumente informații relevante, cuantificabile și demonstrabile - conform guidelines-urilor furnizate de organizatorul competiției la fiecare categorie de premii - au primit cele mai mari note în procesul de jurizare.

Cine și cum votează

Câștigătorii vor fi aleși în urma unui proces de vot încrucișat:
premiile pentru furnizori vor fi acordate pe baza voturilor retailerilor, iar cele pentru retaileri vor fi acordate pe baza voturilor furnizorilor.

Începând cu data de 2 februarie 2017, vor fi invitați să voteze câștigătorii Progresiv Awards aproximativ 10.000 de profesioniști din piața FMCG. În această etapă, Progresiv trimite prin email, către fiecare din profesioniștii selectați din baza de date Progresiv, câte un link unic de accesare a formularului de votare.
Linkurile unice garantează faptul că o persoană poate vota o singură dată.

IMPORTANT! Lucrezi în retailul sau industria FMCG pe o poziție de middle/top management și nu ai primit link unic pentru votare din partea revistei Progresiv? Te poți înscrie AICI pentru a face parte din "juriul" Progresiv Awards 2017. Selecția celor care solicită linkuri de votare se va face pe baza criteriilor enunțate pe site-ul www.progresivawards.ro

Etapa de votare se încheie la data de 16 martie 2017, chiar în ziua decernării premiilor. Câștigătorii ediției din acest an vor fi anunțați în cadrul Galei Progresiv Awards 2017, pe 16 martie, la Casino-ul din Sinaia. Gala va fi integrată în programul Conferinței Progresiv Sinaia, ediția a 17-a, desfășurate între 15-17 martie 2017.

Despre Progresiv Awards

Proiectul Progresiv Awards a pornit din dorința de a evidenția oamenii, organizațiile, brandurile și proiectele de succes din piața FMCG care setează trenduri și contribuie an de an la dezvoltarea industriei, precum și rolul parteneriatelor puternice între retaileri și furnizori.

Mecanismul Progresiv Awards este unul simplu, transparent și obiectiv. Pentru mai multe detalii, accesați Regulamentul competiției, disponibil pe www.progresivawards.ro
Research Partner în proiectul Progresiv Awards este compania de cercetare de piață Ipsos România, iar partenerul care a creat brandingul și identitatea vizuală este Inoveo.

Informații complete sunt disponibile pe www.progresivawards.ro.

Progresiveste prima și cea mai influentă revistă business-to-business ce se adresează profesioniștilor din retail și FMCG.

Cine sunt finaliștii Progresiv Awards 2022
Cine sunt finaliștii Progresiv Awards 2022
Progresiv Awards, competiția adevăratelor valori din piața locală de retail & FMCG, anunță finaliștii ediției din 2022 la cele 14...
Ultimele zile pentru înscrieri la Progresiv Awards 2022
Ultimele zile pentru înscrieri la Progresiv Awards 2022
Progresiv Awards, cea mai mare competiție a proiectelor de succes și a reușitelor din industria de retail & FMCG, așteaptă ultimele...