Cine sunt câștigătorii Progresiv Awards 2017
Competiția Progresiv Awards 2017 și-a desemnat câștigătorii în cadrul Galei Progresiv Awards desfășurate la Casino Sinaia, în seara de 16 martie, care a reunit peste 450 de profesioniști din retail & FMCG.
Singura companie care a plecat acasă cu două trofee a fost Coca-Cola HBC România, care a obținut cele mai multe voturi la categoriile „Best FMCG Supplier ” și „Best New Product”. Mega Image a câștigat pentru al doilea an consecutiv trofeul la categoria ”Best Retailer”, în timp ce Lidl Green Store a fost desemnat ”Best New Retail Concept”, iar Kaufland a fost câștigătorul la categoria ”Best Project In-Store”, cu conceptul Fresh Corner implementat în câteva din magazinele sale pe parcursul lui 2016.
La categoria ”Best start-up in Retail & FMCG”, cele mai multe voturi a obținut Realfoods.ro - retailer online ce comercializează alimente direct de la fermieri și micii producători locali, inițiatorul conceptului de gătit UCook.
La rândul său, distribuitorul Aquila Group a obținut tofeul pentru ”Best Services Provider in Retail”. În categoria ”Best CSR Project in retail & FMCG”, cele mai multe voturi au mers către proiectul desfășurat de Asociația Berarii României - “Cedează volanul când bei”.
După o luptă strânsă, la categoria ” Outstanding Leadership”, câștigătoarea trofeului Progresiv Awards a fost Irina Măndoiu, Directorul Comercial al producătorului Albalact.
Iată clasamentele finale la Progresiv Awards 2017:
Best Start-up in Retail & FMCG
- CÂȘTIGĂTOR: Realfoods.ro – magazin online cu alimente direct de la micii producători, inițiatorul conceptului de gătit UCook
- Profructta – producător de sucuri naturale
- Brewtiful – shop-in-shop “Cafeneaua la cheie”
- Bringo - aplicație ce oferă serviciul de “personal shopper”
- VanFruct – juice bar
Best New Product
- CÂȘTIGĂTOR: Coca-Cola Lime
- Zuzu Stors
- Sloop Fruli – suc de fructe pentru copii
- Spornic Premium – ulei de floarea-soarelui 100% High Oleic
- Mărgăritar Sweet & Fit – îndulcitor pe bază de steviol cu oligofructoză
- CÂȘTIGĂTOR: Fresh Corner - Kaufland
- “Trade Program 2016” pentru retailerii independenți – Farmec
- Campania “Sandviș Fest” – Hochland
- Campania ”12/12 Susținem o dezvoltare sănătoasă a României” - Pronto Express
- Remodelarea zonei de vracuri din Auchan Titan (partener HL Display)
Best New Retail Concept
- CÂȘTIGĂTOR: Lidl Green Store
- Bunătățuri Românești (Cooperativa Alba-Iulia)
- Fresh Corner (MOL România)
- Selgros Compact
- Bertis Gold
Best Services Provider in Retail
- CÂȘTIGĂTOR: Aquila Group
- Whiteland Sales and Marketing
- FM Logistic
- HL Display
- Imersia Multichannel Agency
Best CSR Project in Retail & FMCG
- CÂȘTIGĂTOR: Campania “Cedează volanul când bei” – Asociația Berarii României
- Campania “Împreună cu tine, Profi salvează destine” – Profi
- Proiectul “Pâine și Mâine” - Lidl România & Asociația World Vision
- Campania "Zâmbește România" - GSK Consumer Healthcare
- Proiectul socio-economic ”O șansă pentru familia ta” - Danone
Outstanding Leadership
- CÂȘTIGĂTOR: Irina Mandoiu, Director Comercial Albalact
- Radu Timiș, Președinte Cris-Tim
- Andreea Mihai, Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamică Comercială & Pricing Carrefour România
- Adrian Pascu, Director General Danone România, Bulgaria, Moldova și Țările Adriatice
- Grigore Horoi, Președinte Agricola Group
- CÂȘTIGĂTOR: Mega Image România
- Kaufland România
- Annabella
- Lidl România
- Profi Rom Food
Best FMCG Supplier
- CÂȘTIGĂTOR: Coca-Cola HBC România
- PepsiCo România
- Unilever
- Heineken
- Danone România
Mecanismul stabilirii finaliștilor și câștigătorilor Progresiv Awards a fost unul simplu, transparent și obiectiv. Competiția a presupus trei etape: nominalizările (venite din partea profesioniștilor din industrie), validarea nominalizărilor și stabilirea finaliștilor în Consiliul de Specialiști și votarea, realizată încrucișat. Astfel, premiile pentru furnizori au fost acordate pe baza voturilor retailerilor, iar cele pentru retaileri pe baza voturilor furnizorilor. Votarea s-a realizat prin linkuri unice, acestea garantând faptul că o persoană poate vota o singură dată, deoarece ele devin inactive după finalizarea chestionarului de votare. În total, au fost înregistrate aproximativ 700 de voturi în competiția Progresiv Awards 2017.
Research Partner în proiectul Progresiv Awards este compania de cercetare de piață Ipsos Romania, iar partenerul care a creat brandingul și identitatea vizuală este Inoveo.
Mai multe detalii despre Progresiv Awards găsiți pe site-ul dedicat, www.progresivawards.ro.
Progresiv este prima și cea mai importantă revistă business-to-business ce se adresează profesioniștilor din retail și FMCG.



