Chèque Déjeuner îşi schimbă numele, devenind Up
Grupul Chèque Déjeuner şi-a schimbat numele, începând cu luna ianuarie a acestui an, devenind grupul Up. Noua identitate este în concordanţă cu schimbările strategice din cadrul grupului şi este insoţită de refacerea identităţii grafice.
”Grupul este parte din viaţa a peste 26 de milioane de persoane din 14 ţări prin sute de mărci, produse şi servicii. Soluţiile sale au fost modernizate pe măsură ce au avut loc dezvoltări tehnologice utilizate în noi scopuri. În faţa acestor evoluţii, numele Groupe Chèque Déjeuner nu mai era suficient pentru a transmite bogăţia activităţilor sale”, se arată într-un comunicat de presă.
Toate mărcile grupului, în toate ţările în care îşi desfaşoară activitatea filialele sale, vor prelua această nouă identitate şi îşi vor transforma logo-urile, după cum urmează: numele de marcă este precedat de simbolul Up.
În acest context, Chèque Déjeuner România, în urma procesului de rebranding al grupului internaţional, devine Up România şi urmează un amplu proces de rebranding al însemnelor grafice pentru toate produsele şi mărcile implementate la nivel local.
Firma Up România, Chèque Déjeuner România, a fost înfiinţată în anul 2002 şi deserveşte peste 20.000 de clienţi. Beneficiind de experienţa de 50 de ani a grupului, Up România oferă garanţia unor servicii fiabile şi performante. Portofoliul de produse Up România include tichetele de masă, tichetele cadou, tichetele de creşă şi tichetele sociale.