Celebrul brand de ciocolată Toblerone, victimă colaterală a Brexitului

Compania americană Mondelez International a redus greutatea celebrelor batoane de cicolată Toblerone, comercializate în Marea Britanie, din cauza costurilor mai mari provocate de deprecierea lirei sterline în urma Brexitului.Celebrul brand de ciocolată Toblerone, victimă colaterală a Brexitului

Compania a modificat și forma unora dintre batoanele de ciocolată, mărind distanța dintre segmentele triunghiulare.

Anunțul a fost făcut pe pagina de Facebook Toblerone.

„Ca multe alte companii, înregistrăm costuri mai mari pentru multe dintre ingrediente. Suportăm aceste costuri cât mai mult posibil, dar, pentru a ne asigura că Toblerone rămâne pe rafturi, este accesibilă și își păstrează forma triunghiulară, trebuie să reducem greutatea a două dintre ciocolatele comercializate în Marea Britanie”, se arată în reacția reprezentanților Mondelez.

Potrivit publicației esmmagazine.com, Mondelez a optat pentru o abordare numită „shrinkflation”, în care dimensiunile produselor sunt reduse în schimbul creșterii prețurilor. Chiar dacă noua formă nu afectează toate variantele de Toblerone, unele batoane comercializate în Marea Britanie sunt în prezent cu circa 10% mai mici, a spus recent un purtător de cuvânt, după ce ciocolatele redimensionate au ajuns pe rafturile magazinelor.

 

Mondelēz investește 79 de milioane de dolari în fabrica din Elveția. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Mondelēz investește 79 de milioane de dolari în fabrica Toblerone din Elveția
Mondelēz International a anunțat o investiție substanțială, de circa 79 de milioane de dolari, în fabrica din Bern (Elveția), unde este...
ReTech & Digital - Conference & Expo, eveniment Progresiv, solutii si inovatii IT, digitale si automatizare din retail & FMCG, editia cu numarul 2, Unleash the Power of Digital, data evenimentului 12 septembrie, la Ramada Bucharest
ReTech & Digital revine cu o nouă ediție, pe 12 septembrie
ReTech & Digital - Conference & Expo, evenimentul Progresiv dedicat integral tehnologiilor, soluțiilor IT și inovațiilor digitale din...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
O parte din producția Toblerone, mutată în Slovacia
O parte din producția Toblerone, mutată în Slovacia
Mondelēz, producătorul ciocolatei Toblerone, va reloca o parte din producția brandului elvețian în Slovacia, începând cu finalul anului...
Un nou magazin Gerovital în București
Un nou magazin Gerovital în București
Producătorul de cosmetice Farmec a inaugurat un nou magazin în Capitală. Magazinul Gerovital din cadrul centrului comercial Cocor este o relocare...
Celebrul brand de ciocolată Toblerone, victimă colaterală a Brexitului
Celebrul brand de ciocolată Toblerone, victimă colaterală a Brexitului
Compania americană Mondelez International a redus greutatea celebrelor batoane de cicolată Toblerone, comercializate în Marea Britanie, din cauza...