Ce planuri de investiţii au bulgarii de la Ficosota
Ficosota, producător internaţional ce oferă produse pentru îngrijirea casei şi îngrijire personală, consumabile igienice din hârtie si snacks-uri, şi-a bugetat investiţii de 20 milioane de euro în dezvoltarea bazei de producţie şi logistice în următorii doi ani. Investiţiile fac parte dintr-un proiect de dezvoltare a companiei, acţionând ca o componentă de sprijin în procesul penetrării de noi pieţe.
”Plănuim să investim aproximativ 20 de milioane de euro în dezvoltarea bazei de producţie şi logistice a companiei. Am identificat deja proiecte specifice, stabilite pentru anii 2015 şi 2016”, a declarat Krasen Kyurkchiev, directorul general al Ficosota.
Ca parte a procesului de dezvoltare a bazei de producţie, compania a investit anul trecut 6 milioane de euro într-un nou centru logistic în oraşul Shumen, Bulgaria. Noul centru logistic se întinde pe o suprafaţă de 8.500 m², având o capacitate de stocare de 20.000 de paleţi. Înalţimea centrului este de 15,30 m, fiind cel mai înalt depozit din Balcani.Această calitate generează o eficienţă crescută a prosului logistic, perţimând depozitarea mai multor paleţi pe o suprafaţă mai mică. În plus, datorită standardelor de încălzire şi iluminare impuse, noul centru logistic include un sistem special de control al acesteia, respectând, astfel, normele de economisire a energiei.
”Deschiderea noului centru logistic din Shumen este rezultatul dezvoltării noastre continue. Acest proces de creştere accelerată se desfăşoară pe trei piloni – vânzări, dezvoltarea portofoliului de brand, penetrarea de noi pieţe – şi creează, automat, nevoia de extindere a spaţiului de depozitare. Astfel, pentru a spori eficienta proceselor în cadrul centrului logistic, am decis ca, după inaugurarea noului depozit, să eliberăm depozitele externe şi să le restructurăm pe cele interne existente. În acest fel, vom simplifica întreg ciclul logistic, crescând valoarea activitatii în acest sector” a precizat Krasimir Petrov, manager de logistică, Ficosota.
Ficosota Ltd. a fost înfiinţată în anul 1994 în Bulgaria, însă multe dintre brandurile companiei au devenit jucători importanţi şi pe pieţele externe. Produsele Ficosota sunt disponibile în 50 de ţări de pe mai multe continente.





