Carrefour lansează o gamă nouă de iaurt marcă proprie
Carrefour România își extinde portofoliul de produse marcă proprie și lansează o nouă gamă de iaurt disponibilă în cinci variante.
Design-ul ambalajului surprinde simplitatea și veselia noilor produse, dar şi echilibrul dintre gustul acrişor şi textura cremoasă care caracterizează noua gamă. În aceeaşi notă, fiecare dintre iaurturile nou lansate poartă denumiri care evocă elemente autohtone, precum roșu de bujor sau verde de pomișor.
Noua gamă de iaurturi este disponibilă consmatorilor la preţuri accesibile, într-o varietate de gramaje:
- iaurt degresat 0,1% grăsime, acrișor cu o consistență ușor cremoasă - „albastru de norișor” - 140g și 375g;
- iaurt de băut 2% grăsime, acrișor cu o consistență lichidă – „prospețimea zorilor” - 375g;
- iaurt 2% grăsime, acrișor cu o consistență ușor cremoasă - „prospețimea zorilor” - 375g;
- iaurt 2,8% grăsime, acrișor cu o consistență cremoasă – „verde de pomișor” - 140g, 375g și 900g;
- iaurt 3,5% grăsime, ușor acrișor cu o consistență fină, cremoasă– „roșu de bujor” - 900g.
Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. În România, Grupul Carrefour numără 170 de magazine dintre care 27 hypermarketuri Carrefour, 89 supermarketuri Market, 44 magazine de proximitate Express, 9 magazine de proximitate Contact și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.





