Brandathlon 2016, competiția în care poți câștiga un proiect de branding de 10.000 de euro

Cea de-a 6-a ediție “Cel mai promițător brand românesc” a devenit de anul acesta ”Brandathlon”, iar cele trei probe prin care trebuie să treacă brandurile care vor intra în competiție sunt înscriere, jurizare și decernarea premiului. Miza competiției o reprezintă un proiect de branding în valoare de 10.000 de euro, acordat celui mai promițător proiect aliniat la start. Brandathlon 2016, competiția în care poți câștiga un proiect de branding de 10.000 de euro

“Evoluția economiei autohtone depinde și de cât de bine articulate sunt brandurile românești într-o piață globală foarte competitivă. Brandathlon este linia de start. Antreprenorii participă pentru networking, pentru informare, pentru cunoaștere și pentru marele premiu”, susține Dochița Zenoveiov, Brand Innovator, în cadrul Inoveo, organizatorul competiției.

Companiile se pot înscrie până la data de 15 septembrie. Dintre membrii juriului deja confirmați fac parte Niels Schnecker – Consultant financiar, Andreea Bonis – Marketing coach, Nicu Dendiu – Antreprenor, Lucian Ioniță – Trainer comunicare, Roxana Iancu – Marketing Manager și Dochita Zenoveiov – Brand Innovator la Inoveo. Detalii suplimentare despre  Brandathlon puteți găsi pe pagina competiției www.brandathlon.com.
 

Start Progresiv Awards 2024: Înscrie-te în cea mai mare competiție din piața de retail & FMCG
Start Progresiv Awards 2024: Înscrie-te în cea mai mare competiție din piața de retail & FMCG
Progresiv duce mai departe proiectul de identificare și recunoaștere a companiilor, proiectelor și managerilor care aduc valoare adăugată în...
Strategii pentru viitor pentru comerțul tradițional: insighturi de la Interactiv Moldova
Strategii pentru viitor pentru comerțul tradițional: insighturi de la Interactiv Moldova
Interactiv, evenimentul Progresiv ce se adresează comunităților regionale de retail & FMCG, a avut cea de-a 16-a ediție, pe 9 iunie. Sub...
Juergen Bamberg, noul Director de Creație al Inoveo Consultants
Juergen Bamberg, noul Director de Creație al Inoveo Consultants
Inoveo Consultants semnează un parteneriat cu Juergen Bamberg (bam! creatives) în calitate de Director de Creație pentru a superviza proiectele...
Brandul, investiție pe viață
Brandul, investiție pe viață
Poți să-ți desfășori activitatea dacă nu ai un nume bun, o carte de vizită, o prezentare comercială interesantă, un website detaliat? Un...
Rebranding: când și de ce?
Rebranding: când și de ce?
Rebrandingul trebuie să aducă obligatoriu beneficii pe termen lung atât pentru consumator, cât și pentru ownerul de brand. Acesta se face în...
Pledoarie pentru schimbare
Pledoarie pentru schimbare
5, 10, 20 de ani. Brandul tău ce vârstă are? Și cum își arată vârsta? În România facem branding în adevăratul sens al cuvântului de la...