Brandathlon 2016, competiția în care poți câștiga un proiect de branding de 10.000 de euro
Cea de-a 6-a ediție “Cel mai promițător brand românesc” a devenit de anul acesta ”Brandathlon”, iar cele trei probe prin care trebuie să treacă brandurile care vor intra în competiție sunt înscriere, jurizare și decernarea premiului. Miza competiției o reprezintă un proiect de branding în valoare de 10.000 de euro, acordat celui mai promițător proiect aliniat la start.
“Evoluția economiei autohtone depinde și de cât de bine articulate sunt brandurile românești într-o piață globală foarte competitivă. Brandathlon este linia de start. Antreprenorii participă pentru networking, pentru informare, pentru cunoaștere și pentru marele premiu”, susține Dochița Zenoveiov, Brand Innovator, în cadrul Inoveo, organizatorul competiției.
Companiile se pot înscrie până la data de 15 septembrie. Dintre membrii juriului deja confirmați fac parte Niels Schnecker – Consultant financiar, Andreea Bonis – Marketing coach, Nicu Dendiu – Antreprenor, Lucian Ioniță – Trainer comunicare, Roxana Iancu – Marketing Manager și Dochita Zenoveiov – Brand Innovator la Inoveo. Detalii suplimentare despre Brandathlon puteți găsi pe pagina competiției www.brandathlon.com.





