Biscuiții Eugenia, de vânzare pe Amazon
Eugenia, cel mai vândut brand de biscuiți sandwich din România, a intrat în oferta de produse disponibile pe Amazon, cel mai mare retailer online din lume, anunţă Dobrogea Grup, producătorul brandului.
Dobrogea Grup, vinde pe piețele externe încă din anul 2007, țările cu cele mai mari comenzi fiind Spania, Italia, Marea Britanie, SUA, Canada și Germania, acolo unde, de altfel, se regăsesc și cele mai extinse comunități de români.
În prezent, aproximativ 9% din producția anuală de Eugenia merge către export. “Avem planuri importante și pentru anul 2015, care vizează inclusiv prezența pe piețele din afara României”, au declarat reprezentanţii Dobrogea Grup într-un comunicat.
Amazon comercializează şi alte produse româneşti, precum pufuleţi, zacuscă, dulceaţă, magiun, pate vegetal sau brânză de burduf.
Dobrogea Grup, companie privată cu capital românesc, se află în prezent în proces de reorganizare judiciară. Compania oferă clienților săi peste 300 de produse din cinci segmente de piaţă: morărit, panificație-patiserie, produse congelate, cereale mic dejun și biscuiți.





