Biscuiții Eugenia, de vânzare pe Amazon

Eugenia, cel mai vândut brand de biscuiți sandwich din România, a intrat în oferta de produse disponibile pe Amazon, cel mai mare retailer online din lume, anunţă Dobrogea Grup, producătorul brandului. Biscuiții Eugenia, de vânzare pe Amazon

Dobrogea Grup, vinde pe piețele externe încă din anul 2007, țările cu cele mai mari comenzi fiind Spania, Italia, Marea Britanie, SUA, Canada și Germania, acolo unde, de altfel, se regăsesc și cele mai extinse comunități de români.

În prezent, aproximativ 9% din producția anuală de Eugenia merge către export. “Avem planuri importante și pentru anul 2015, care vizează inclusiv prezența pe piețele din afara României”, au declarat reprezentanţii Dobrogea Grup într-un comunicat.

Amazon comercializează şi alte produse româneşti, precum pufuleţi, zacuscă, dulceaţă, magiun, pate vegetal sau brânză de burduf.

Dobrogea Grup, companie privată cu capital românesc, se află în prezent în proces de reorganizare judiciară. Compania oferă clienților săi peste 300 de produse din cinci segmente de piaţă: morărit, panificație-patiserie, produse congelate, cereale mic dejun și biscuiți.

Amazon va intra în Irlanda cu un magazin online propriu
Amazon va intra în Irlanda cu un magazin online propriu
Amazon a anunțat că intenționează să lanseze anul viitor un magazin online dedicat Irlandei – Amazon.ie – pentru o experiență de...
Amazon a câștigat anul trecut 581 euro pe secundă
Amazon a câștigat anul trecut 581 euro pe secundă
Gigantul online Amazon a câștigat anul trecut 581 de euro pe secundă, mai mult decât rivalii chinezi Alibaba și Pinduoduo împreună, arată...
Biscuiții, o categorie în care puterea brandurilor își spune cuvântul
Biscuiții, o categorie în care puterea brandurilor își spune cuvântul
Dacă pentru categoria de biscuiți 2023 a fost un an bun nu același lucru se poate spune despre anul care urmează. Chiar dacă biscuiții au fost...
Amazon continuă să închidă magazine Amazon Go
Amazon continuă să închidă magazine Amazon Go
Gigantul Amazon continuă să închidă din magazinele Amazon Go, la cinci ani de la lansarea tehnologiei Just Walk Out, pe care acum retailerul...
Amazon încearcă să „resusciteze” brandul Amazon Fresh cu noi investiții
Amazon încearcă să „resusciteze” brandul Amazon Fresh cu noi investiții
Gigantul online Amazon intenționează să investească sume importante în divizia de magazine fizice, care operează sub brandul Amazon Fresh,...
Dobrogea Grup: Capacitatea de producție este suficientă pentru a acoperi cererea
Dobrogea Grup: Capacitatea de producție este suficientă pentru a acoperi cererea
Dobrogea Grup, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de panificație și producătorul brandului Eugenia, susține că volumul de...