Bergenbier marchează 30 de ani pe piața locală cu o ediție de colecție
Bergenbier, unul dintre principalii producători de bere din România, aniversează 30 de ani de prezenţă neîntreruptă pe piaţa locală, celebrând trei decenii de prietenie autentică sub binecunoscutul slogan „Prietenii ştiu de ce”. Pentru a marca acest moment, compania lansează o serie limitată de doze de colecţie, de 0,5L, ilustrând momente şi simboluri reprezentative din aceşti 30 de ani. 
„Trei decenii alături de consumatori sunt o dovadă a încrederii şi a valorilor pe care le împărtăşim. Bergenbier este, pentru mulţi, mai mult decât o bere – e o stare, o emoţie şi parte din povestea prieteniilor. Sărbătorim aceste trei decenii de prezenţă pe piaţă cu o campanie inedită, prin care continuăm să fim alături de prietenii care ştiu de ce”, a declarat Victor Teioșanu, Director de Marketing Bergenbier S.A.
Fiecare doză are un mesaj creat pentru a stârni zâmbete şi nostalgie, readucând în prim-plan amintiri din anii în care Bergenbier a fost alături de generaţii întregi de prieteni. De la drumurile cu trenul la mare, bucuria meciurilor de fotbal ale Generaţiei de aur, până la momentele în care muzica se asculta la casetofon, toate aceste clipe sunt rememorate vizual pe dozele de colecţie.
„Bergenbier este un brand cu o semnificaţie profundă pentru consumatorii din România, dar şi un pilon strategic pentru compania noastră. Cu o moştenire solidă şi o comunitate de prieteni loiali, continuăm să fim un partener de încredere în celebrarea prieteniei şi a bucuriei de a fi împreună. Iar aceste lucruri nu pot decât să ne inspire să mergem mai departe spre următorii 30 de ani”, a adăugat Cristina Botgros, Director Comercial Bergenbier S.A.
„Fiecare bere deschisă, fiecare moment împărtăşit şi fiecare prietenie sărbătorită înseamnă Bergenbier. Prin această campanie ne-am dorit să readucem în atenţie acele clipe memorabile petrecute cu prietenii, acel mai ştii când...?. Iar răspunsul este mereu acelaşi: Bergenbier a fost acolo”, a completat Bogdan Jianu, Senior Brand Manager Bergenbier.
Dozele de colecţie sunt disponibile în toate magazinele din canalele off-trade şi on-trade din România. În plus, Bergenbier va desfăşura o campanie digitală dedicată aniversării celor 30 de ani în România.








