Bergenbier marchează 30 de ani pe piața locală cu o ediție de colecție

Bergenbier, unul dintre principalii producători de bere din România, aniversează 30 de ani de prezenţă neîntreruptă pe piaţa locală, celebrând trei decenii de prietenie autentică sub binecunoscutul slogan „Prietenii ştiu de ce”. Pentru a marca acest moment, compania lansează o serie limitată de doze de colecţie, de 0,5L, ilustrând momente şi simboluri reprezentative din aceşti 30 de ani. Bergenbier marchează 30 de ani pe piața locală cu o ediție de colecție. Pentru detalii, accesați revistaprogresiv.ro

„Trei decenii alături de consumatori sunt o dovadă a încrederii şi a valorilor pe care le împărtăşim. Bergenbier este, pentru mulţi, mai mult decât o bere – e o stare, o emoţie şi parte din povestea prieteniilor. Sărbătorim aceste trei decenii de prezenţă pe piaţă cu o campanie inedită, prin care continuăm să fim alături de prietenii care ştiu de ce”, a declarat Victor Teioșanu, Director de Marketing Bergenbier S.A.

Fiecare doză are un mesaj creat pentru a stârni zâmbete şi nostalgie, readucând în prim-plan amintiri din anii în care Bergenbier a fost alături de generaţii întregi de prieteni. De la drumurile cu trenul la mare, bucuria meciurilor de fotbal ale Generaţiei de aur, până la momentele în care muzica se asculta la casetofon, toate aceste clipe sunt rememorate vizual pe dozele de colecţie.

„Bergenbier este un brand cu o semnificaţie profundă pentru consumatorii din România, dar şi un pilon strategic pentru compania noastră. Cu o moştenire solidă şi o comunitate de prieteni loiali, continuăm să fim un partener de încredere în celebrarea prieteniei şi a bucuriei de a fi împreună. Iar aceste lucruri nu pot decât să ne inspire să mergem mai departe spre următorii 30 de ani”, a adăugat Cristina Botgros, Director Comercial Bergenbier S.A.

„Fiecare bere deschisă, fiecare moment împărtăşit şi fiecare prietenie sărbătorită înseamnă Bergenbier. Prin această campanie ne-am dorit să readucem în atenţie acele clipe memorabile petrecute cu prietenii, acel mai ştii când...?. Iar răspunsul este mereu acelaşi: Bergenbier a fost acolo”, a completat Bogdan Jianu, Senior Brand Manager Bergenbier.

Dozele de colecţie sunt disponibile în toate magazinele din canalele off-trade şi on-trade din România. În plus, Bergenbier va desfăşura o campanie digitală dedicată aniversării celor 30 de ani în România.

Bimbo, vânzări în creștere cu 9,4% în al doilea trimestru. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Bimbo, vânzări în creștere cu 9,4% în al doilea trimestru din acest an
Grupo Bimbo, unul dintre cei mai importanți jucători din industria de panificație la nivel mondial, a anunțat pentru al doilea trimestru o...
Polonezii de la Maspex devin acționari majoritari la Purcari Wineries. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Polonezii de la Maspex devin acționari majoritari la Purcari Wineries
Maspex România, o companie aparținând Grupului Maspex, a finalizat, prin intermediul Bursei de Valori București, procedurile ofertei publice de...
Proprietarul Napolact ia 150 mil. euro de la BEI pentru cercetare și dezvoltare în Europa
FrieslandCampina vinde operațiunile din România către producătorul Sole Mizo
Royal FrieslandCampina N.V. a ajuns la un acord privind vânzarea operațiunilor sale din România, incluzând brandul Napolact și facilitățile de...
P&G raportează vânzări în creștere, dar estimează un impact puternic al tarifelor asupra businessului. Pentru detalii, accesați revistaprogresiv.ro
P&G raportează vânzări în creștere, dar estimează un impact puternic al tarifelor asupra businessului
P&G, compania care are în portofoliu mărci precum Ariel, Pampers, Gillette, Head & Shoulders sau Fairy, raportează vânzări nete de 20,89...
productie carne si lapte brut date de la Ministerul Agriculturii
Producția de carne și de lapte, creștere semnificativă în 2024
Datele publicate de Institutul Național de Statistică confirmă o tendință clară de creștere a producției de carne în România, în anul...
suplimente alimentare modificare de TVA
Ce cotă de TVA se aplică suplimentelor alimentare pe bază de plante medicinale: 11% sau 21%? Clarificări necesare
Printre cele mai importante modificări aduse de primul pachet de măsuri fiscale, respectiv prin Legea nr. 141/2025 privind unele măsuri...