Bergenbier își extinde portofoliul de beri ale
După ce în 2015 Bergenbier intra pe piața berilor ale prin lansarea Bergenbier Ale, anul acesta compania își extinde sortimentul de bere ale prin aducerea pe piața românească a brandurilor Blue Moon, Doom Bar și Rebel Red, aflate în portofoliul companiei-mamă Molson Coors. Cele trei sortimente noi de bere sunt disponibile în rețelele de hypermarketuri și supermarketuri, dar și în locațiile horeca.
Blue Moon este o bere belgiană albă, cu note de coriandru și coajă de portocală de Valencia, mix de arome care îi dă berii o dulceață subtilă în loc de amărăciune, având un gust delicat. Doom Bar este o bere cu un echilibru perfect între hameiul rășinos și parfumat și malţul dulce, cu note delicate de prăjire. Gustul ușor amar care rămâne după servirea unei beri Doom Bar are o notă de fructe uscate care balansează în mod plăcut această bere specială. Rebel Red (Franciscan Well) este o bere ale brună, cu gust de caramel și biscuiți și aromă de hamei și malț, fiind potrivită cu numeroase feluri de mâncare, dar și pentru întâlnirile cu prietenii. Blue Moon are o concentraţie de alcool de 5,3%, în timp ce Doom Bar și Rebel Red au 4,3%.
Citește și
Pe piața românească, segmentul berilor de tip ale a fost deschis de către importatori, aceste băuturi fiind prezente mai ales în canalul HoReCa și în magazine specializate. Primul brand local de bere de tip ale produs în România a fost Sikaru, lansat în 2015 de un producător artizanal de bere.
Bergenbier este al treilea jucător de pe piața locală de bere în funcție de cota de piață. Principalele branduri produse de compania controlată de grupul canadian Molson Coors sunt Noroc, Staropramen, Beck’s, Stella Artois și Lowenbrau, pe lângă care mai importă și mărcile Corona și Leffe. În 2014 Bergenbier a înregistrat afaceri de 571 de milioane de lei și o pierdere netă de 104 milioane de lei.





