Bergenbier aduce brandul Praha pe piața locală

Bergenbier, parte a grupului Molson Coors, își măreşte portofoliul cu noua bere Praha, creată de maeștrii de bere Staropramen. Inspirat din efervescența orașului Praga, noul sortiment de bere premium va fi disponibil în România începând cu luna februarie. Bergenbier aduce brandul Praha pe piața locală

„Marcăm un moment important cu prima lansare din 2022: extinderea și consolidarea portofoliului premium Bergenbier S.A. Mixul echilibrat dintre gustul bogat și senzația de lejeritate, precum și valorile noului brand, ne aduc convingerea că Praha răspunde tendinței consumatorilor români de a se îndrepta spre beri premium, cu personalitate, pe care le consumă în mod responsabil. În plus, succesul pe care Praha îl are în celelalte țări europene din grupul Molson Coors, demonstrează calitatea acestei beri premium”, punctează Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A.

Rețeta berii Praha a fost inspirată din cea a maestrului berar Michael Trnka, care a petrecut 28 de ani la Staropramen, la sfârșitul secolului al XIX-lea. Pe baza acestei rețete din trecut, maeștrii de bere Staropramen de astăzi au creat Praha, o bere modernă, cu gust bogat, aromă îndrăzneață și senzație de lejeritate, care vorbește despre orașul Praga și despre diferitele sale influențe, propunând totodată o versiune diferită și îndrăzneață pe piața premium din România.

Praha va fi disponibilă în România în magazinele off-trade și on-trade începând din luna februarie, în doze de aluminiu de 0,5l și sticle de 0,33l.

Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică la Ploieşti şi o reţea de distribuţie naţională. 

Bergenbier extinde portofoliul în segmentul mixurilor de bere fără alcool
Bergenbier extinde portofoliul în segmentul mixurilor de bere fără alcool
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continuă expansiunea în segmentul mixurilor de bere fără alcool și lansează...
 Victor Teioșanu se alătură echipei Bergenbier S.A. ca Director de Marketing
Victor Teioșanu se alătură echipei Bergenbier S.A. ca Director de Marketing
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, are un nou membru în echipa de leadership. Victor Teioșanu se alătură în calitate de Director...
Compania Bergenbier are un nou Director Legal & Corporate Affairs
Compania Bergenbier are un nou Director Legal & Corporate Affairs
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, are un nou membru în echipa de leadership, prin Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs...
Businessul Bergenbier, cifră de afaceri în creștere în 2022, dar declin la nivel de profit
Businessul Bergenbier, cifră de afaceri în creștere în 2022, dar declin la nivel de profit
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, unul dintre cei mai importanți producători de bere din România, a încheiat anul 2022 cu o cifră...
Bergenbier lansează un nou sortiment de mixuri de bere fără alcool Fresh
Bergenbier lansează un nou sortiment de mixuri de bere fără alcool Fresh
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continuă expansiunea în segmentul mixurilor de bere fără alcool și lansează...
Bergenbier își consolidează portofoliul în segmentul premium cu două beri fără alcool
Bergenbier își consolidează portofoliul în segmentul premium cu două beri fără alcool
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, lansează două produse cu 0.0% alcool în segmentul premium. Staropramen 0.0 și Stella Artois 0.0...