Bergenbier aduce brandul Praha pe piața locală
Bergenbier, parte a grupului Molson Coors, își măreşte portofoliul cu noua bere Praha, creată de maeștrii de bere Staropramen. Inspirat din efervescența orașului Praga, noul sortiment de bere premium va fi disponibil în România începând cu luna februarie.
„Marcăm un moment important cu prima lansare din 2022: extinderea și consolidarea portofoliului premium Bergenbier S.A. Mixul echilibrat dintre gustul bogat și senzația de lejeritate, precum și valorile noului brand, ne aduc convingerea că Praha răspunde tendinței consumatorilor români de a se îndrepta spre beri premium, cu personalitate, pe care le consumă în mod responsabil. În plus, succesul pe care Praha îl are în celelalte țări europene din grupul Molson Coors, demonstrează calitatea acestei beri premium”, punctează Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A.
Rețeta berii Praha a fost inspirată din cea a maestrului berar Michael Trnka, care a petrecut 28 de ani la Staropramen, la sfârșitul secolului al XIX-lea. Pe baza acestei rețete din trecut, maeștrii de bere Staropramen de astăzi au creat Praha, o bere modernă, cu gust bogat, aromă îndrăzneață și senzație de lejeritate, care vorbește despre orașul Praga și despre diferitele sale influențe, propunând totodată o versiune diferită și îndrăzneață pe piața premium din România.
Praha va fi disponibilă în România în magazinele off-trade și on-trade începând din luna februarie, în doze de aluminiu de 0,5l și sticle de 0,33l.
Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică la Ploieşti şi o reţea de distribuţie naţională.