BDG Import intră pe segmentul băuturilor distilate

Distribuitorul de băuturi alcoolice BDG Import a lansat propria gamă de băuturi spirtoase tradiționale. Gama poartă numele de Dom’Profesor și include două variante de pălincă, clară și brună, cu o concentrație alcoolică de 50%. Produsele vor fi disponibile doar în magazinele de tip boutique, de fine spirits și vinuri premium, și în horeca.BDG Import intră pe segmentul băuturilor distilate

“Există un trend în creștere printre consumatori pentru produsele tradiționale curate, de țară, simple ca odinioară, dar cu o imagine minimalistă, modernă. Ambalajele tradiționale greoaie, cu motive populare în exces și cu mult auriu nu se încadrează în stilul de viață al acestui tip de consumator ce se înconjoară cu branduri create de designeri. De cealaltă parte, pentru segmentul horeca, am identificat necesitatea unui produs cheie pentru mixologii care își doresc să creeze cocktailuri cu o identitate națională”, explică Daniel Dobriță, Sales&Marketing Managerul BDG Import, pentru publicația TrendsHRB. 
 

Fabricată în județul Satu Mare, pălinca Dom’ Profesor este un produs super premium din ingrediente 100% naturale, o băutură obținută prin fermentarea unui amestec de mai multe soiuri de prune, care trec printr-un proces de dublă distilare.

Compania BDG Import – recunoscută în piață pentru portofoliul său de branduri alcoolice de import renumite, ca Jack Daniel’s, Finlandia, Martini, Jagermeister sau Metaxa – nu este la prima experiență de acest fel. În anul 2011, compania a lansat propria gamă de soft drinksuri și energizate sub brandul True 100% Natural, iar doi ani mai târziu testa piața vinurilor în segmental mediu și premium cu brandul Tarla.

 

ReTech & Digital - Conference & Expo, eveniment Progresiv, solutii si inovatii IT, digitale si automatizare din retail & FMCG, editia cu numarul 2, Unleash the Power of Digital, data evenimentului 12 septembrie, la Ramada Bucharest
ReTech & Digital revine cu o nouă ediție, pe 12 septembrie
ReTech & Digital - Conference & Expo, evenimentul Progresiv dedicat integral tehnologiilor, soluțiilor IT și inovațiilor digitale din...
Carrefour Market Cosmopolis Plaza 1 002
Carrefour România intenționează să mai deschidă 40 de magazine Market și Express anul acesta
Carrefour România continuă investițiile în formatul Market prin deschiderea unui nou supermarket în complexul Cosmopolis și intenționează să...
Spirits România propune o creștere de 5% a accizei pentru băuturile spirtoase
Spirits România propune o creștere de 5% a accizei pentru băuturile spirtoase
Combaterea pieței negre și o distribuire echitabilă a sarcinii fiscale pentru toți producătorii de băuturi alcoolice sunt soluțiile propuse...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de dulciuri, a revenit pe drumul cel bun după rezultatele raportate pentru...