BAT România lansează noi produse inovatoare fără tutun, compatibile cu dispozitivul glo
BAT România a anunțat lansarea primului produs încălzit fără tutun al companiei, comercializat sub brandul veo™. Compatibil cu dispozitivul glo, acest produs inovator oferă fumătorilor și consumatorilor adulți de produse cu nicotină o alternativă la fumat care nu conține tutun și nu implică ardere.
veo™ conține Rooibos – o plantă consumată în mod obișnuit sub formă de ceai fără cafeină – oferind astfel consumatorilor o alternativă la fumat fără tutun.
„În zece ani, am trecut de la comercializarea unei singure categorii de produse la un portofoliu cu multiple categorii. Parte dintre aceste noi categorii de produse conțin tutun, altele nu, dar toate au un numitor comun important: nu implică ardere. Prin corelarea așteptărilor consumatorilor cu inovații remarcabile, dezvoltarea veo™ reprezintă un pas înainte în atingerea obiectivului nostru de construire a unui viitor mai bun, în care oferim fumătorilor și consumatorilor adulți de produse cu nicotină o gamă cât mai diversă de produse cu risc redus”, declară Dr. James Murphy, Director pentru știință și cercetare în cadrul BAT.
Consumabilele veo™ conțin frunze de Rooibos, care sunt infuzate cu nicotină de înaltă calitate și arome în timpul procesului de fabricație.
Citește și Toleranță zero față de comercializarea produselor cu nicotină către minori în 32.000 de magazine
Odată încălzit în dispozitiv, produsul veo™ emană o aromă plăcută. Rezultatul este un produs care oferă o experiență completă, fără tutun și care nu implică ardere.
veo™ este disponibil în magazinele din România începând din 11 septembrie.
Grupul BAT a generat venituri de 27,65 miliarde de lire sterline în 2022 și un profit din operațiuni de 10,52 miliarde lire sterline. Obiectivul BAT este ca 50 de milioane de consumatori să aleagă produsele sale care nu implică arderea tutunului până în 2030 și de a genera venituri de 5 miliarde de lire sterline din noile categorii până în 2025. În România, BAT este cel mai mare jucător al industriei tutunului pe piața din România, cu o cotă de piață de peste 50%.