Artesana deschide primul său centru de colectare a ambalajelor din sticlă

Artesana, producător român de lactate artizanale, împreună cu partenerul său Reciclad’OR, au deschis primul lor centru de colectare a ambalajelor de sticlă, în vederea reciclării.
Punctul de reciclare a fost organizat în incinta Operei Comice pentru Copii, din Calea Giulești nr. 16, Sector 6, București.  Artesana deschide primul său centru de colectare a ambalajelor din sticlă

„Ne bucură foarte mult să anunțăm deschiderea acestui centru de colectare și le mulțumim partenerilor noștri Reciclad’OR și conducerii Operei Comice pentru Copii, care ne-au susținut în realizarea acestui proiect. Entuziasmul nostru este cu atât mai mare cu cât spațiul dedicat este unul prietenos, familiar copiilor și vom organiza acțiuni și jocuri care să-i învețe despre importanța reciclării și ușurința cu care putem, prin gesturi simple, să avem un mediu mai curat. Centrul, care va funcționa în perioada verii, este un prim pas dintr-o strategie mai largă în spiritul misiunii Artesana de a îngriji familiile, comunitatea și natura prin produse curate, dar și prin reciclare”, a declarat Alina Donici, Managing Partner Artesana

„Scopul nostru de a sprijini Artesana să ajungă la următorul nivel nu cuprinde doar dimensiunea financiară, dar și direcția strategică și dezvoltarea operațională a companiei. Ne dorim ca în trei ani Artesana să devină unul dintre cei mai mari jucători independenți de pe piața lactatelor, iar acest obiectiv presupune și îndeplinirea responsabilității sociale a companiei. Reciclarea nu mai este un deziderat al viitorului, ci o nevoie a prezentului. Sticla produsă din sticlă reciclată reduce poluarea aerului cu 20%, iar poluarea apei cu 50%, față de sticla produsă din materii prime crude. Astfel, Artesana și comunitatea sa de consumatori se află într-o poziție cheie pentru a crea un impact, și suntem mândri că din nou, compania este un pionier și un exemplu de responsabilitate în industria sa.”, a spus Miruna Popa, membru al Boardului Artesana din partea ROCA Investments.

Cu o cifră de afaceri estimată pentru anul 2021 la 4,3 mil euro, brandul Artesana se află pe piața românească din august 2012, iar în retailul modern din august 2013. Astăzi, produsele Artesana se găsesc în peste 700 de magazine în toată țara, în majoritatea rețelelor de retail modern, dar și în rețele locale sau băcănii specializate.

Paul Henri Kohler_presedintele ROMPAP
Paul-Henri Kohler, ROMPAP: Avem nevoie de reguli stricte privind gestionarea deșeurilor
Deși în ultimii ani a crescut gradul de conștientizare privind importanței reciclării, România încă se situează sub media europeană în...
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...
Producătorul de lactate Artesana are un nou Director General Executiv
Producătorul de lactate Artesana are un nou Director General Executiv
Artesana, producătorul român de lactate artizanale din lapte 100% românesc, l-a numit pe Sergiu Mulțescu în funcția de Director General...
CEC Bank finanțează construcția noii fabrici Artesana
CEC Bank finanțează construcția noii fabrici Artesana
CEC Bank finanțează noul proiect de investiții Artesana, producător local de lactate artizanale din lapte integral și neomogenizat, proiect ce...
Artesana a început construcția noii fabrici, o investiție de peste 5 mil. euro
Artesana a început construcția noii fabrici, o investiție de peste 5 mil. euro
Producătorul local de lactate artizanale Artesana a început construcția noii fabrici care va permite triplarea producției, începând cu luna...
Artesana vinde 20% din acțiuni către ROCA Investments
Artesana vinde 20% din acțiuni către ROCA Investments
Artesana, unul din cele mai cunoscute branduri românești de produse lactate artizanale de pe piața locală, a vândut un pachet de 20% din...