Artesana deschide primul său centru de colectare a ambalajelor din sticlă
Artesana, producător român de lactate artizanale, împreună cu partenerul său Reciclad’OR, au deschis primul lor centru de colectare a ambalajelor de sticlă, în vederea reciclării.
Punctul de reciclare a fost organizat în incinta Operei Comice pentru Copii, din Calea Giulești nr. 16, Sector 6, București.
„Ne bucură foarte mult să anunțăm deschiderea acestui centru de colectare și le mulțumim partenerilor noștri Reciclad’OR și conducerii Operei Comice pentru Copii, care ne-au susținut în realizarea acestui proiect. Entuziasmul nostru este cu atât mai mare cu cât spațiul dedicat este unul prietenos, familiar copiilor și vom organiza acțiuni și jocuri care să-i învețe despre importanța reciclării și ușurința cu care putem, prin gesturi simple, să avem un mediu mai curat. Centrul, care va funcționa în perioada verii, este un prim pas dintr-o strategie mai largă în spiritul misiunii Artesana de a îngriji familiile, comunitatea și natura prin produse curate, dar și prin reciclare”, a declarat Alina Donici, Managing Partner Artesana
„Scopul nostru de a sprijini Artesana să ajungă la următorul nivel nu cuprinde doar dimensiunea financiară, dar și direcția strategică și dezvoltarea operațională a companiei. Ne dorim ca în trei ani Artesana să devină unul dintre cei mai mari jucători independenți de pe piața lactatelor, iar acest obiectiv presupune și îndeplinirea responsabilității sociale a companiei. Reciclarea nu mai este un deziderat al viitorului, ci o nevoie a prezentului. Sticla produsă din sticlă reciclată reduce poluarea aerului cu 20%, iar poluarea apei cu 50%, față de sticla produsă din materii prime crude. Astfel, Artesana și comunitatea sa de consumatori se află într-o poziție cheie pentru a crea un impact, și suntem mândri că din nou, compania este un pionier și un exemplu de responsabilitate în industria sa.”, a spus Miruna Popa, membru al Boardului Artesana din partea ROCA Investments.
Cu o cifră de afaceri estimată pentru anul 2021 la 4,3 mil euro, brandul Artesana se află pe piața românească din august 2012, iar în retailul modern din august 2013. Astăzi, produsele Artesana se găsesc în peste 700 de magazine în toată țara, în majoritatea rețelelor de retail modern, dar și în rețele locale sau băcănii specializate.