Argus Constanța, profit dublu în T1

În primul trimestru al acestui an Argus SA a obținut un profit brut în valoare de 3,6 milioane lei, dublu față de aceeași perioadă a anului 2019. Argus Constanța, profit dublu în T1

Producătorul de uleiuri vegetale controlat de SIF Oltenia (86,4%) a încheiat primul trimestru al anului cu o cifră de afaceri de 56 milioane de lei, cu 8,6% mai mult față de primul trimestru din anul trecut, arată raportul publicat la Bursă.

Argus produce mărcile de ulei de floarea soarelui Argus, Tomis, Sorica și Sora Soarelui.

Purcari, venituri în creștere în T1, dar profit în scădere
Purcari, venituri în creștere în T1, dar profit în scădere
Purcari Wineries PCL, principalul producător de vin din Europa Centrală și de Est, a încheiat primul trimestru din acest an cu venituri în...
Aquila și-a majorat veniturile cu 11% în T1
Aquila și-a majorat veniturile cu 11% în T1
Aquila, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii integrate de distribuţie şi logistică pentru piața bunurilor de larg consum din...
carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România conduce creșterea Carrefour în Europa în primul trimestru
Retailerul francez Carrefour a raportat pe piața din România o cifră de afaceri de 725 de milioane de euro (incluzând TVA), pentru primul...
Uleiul, o categorie ultra sensibilă la factorii externi
Uleiul, o categorie ultra sensibilă la factorii externi
Scumpirea accentuată a uleiului alimentar a făcut ca, din vara anului 2020 până acum, raportul dintre branduri și mărci private să fie...
Aquila a bifat în T1 un profit dublu față de aceeași perioadă a anului trecut
Aquila a bifat în T1 un profit dublu față de aceeași perioadă a anului trecut
Aquila, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de distribuție și logistică, a înregistrat în primul trimestru al anului un profit...
Strategiile producătorilor de ulei pentru a scoate categoria de sub imperiul comoditizării
Strategiile producătorilor de ulei pentru a scoate categoria de sub imperiul comoditizării
Consumatori recunoscuți ai uleiului de floarea-soarelui, românii fac în continuare alegeri în funcție de preț și mai puțin de calitate....