Aqua Carpatica intră în magazinele Tesco din Marea Britanie
Aqua Carpatica, brand creat de Jean Valvis, antreprenorul de al cărui nume se leagă lactatele La Dorna sau apele Dorna, a fost listat în rețeaua de magazine Tesco din Marea Britanie, fiind prezent pentru început în 150 de locații, a declarat pentru Progresiv Luminița Boștinaru, International Marketing Manager Valvis Holding.
„Aqua Carpatica a fost listată în Tesco începând cu 13 noiembrie, după o perioadă lungă de negocieri și testare a produsului. Pentru început suntem prezenți în 150 magazine Tesco. Această listare nu a presupus un efort financiar. Pe viitor, vom susține brandul și îl vom face cunoscut consumatorului britanic. (...) Prețul de raft este agreat împreună cu retailerul și respectă strategia noastră de poziționare premium a brandului”, a afirmat Luminița Boștinaru.
Citiți și Managerul care trăiește visul american
În prezent, brandul Aqua Carpatica este prezent în peste 700 magazine din Marea Britanie și Irlanda.
Primii pași în direcția exporturilor acestui brand au fost făcuți în urmă cu doi ani. De atunci, ritmul de creștere este unul vertiginos, evoluție care a atras după sine o majorare de patru ori a capacității de îmbuteliere. Această mișcare a permis companiei să susțină atât piața internă – unde vânzările cresc double digit – cât și exporturile în Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, UAE, China, Japonia, Israel, Germania, Australia, Spania, Rusia.
„Avem încredere în șansele de reușită internațională și suntem în discuții extinse în mai multe țări, precum Spania, Germania, Emiratele Arabe Unite”, a mai afirmat Luminița Boștinaru.
Anul trecut, Carpathian Springs, compania care îmbuteliază Aqua Carpatica, și-a majorat afacerile cu 55%, până la 34 milioane de euro și a înregistrat un profit de nouă milioane de euro.




