Alfredo Seafood, investiție de 350.000 euro în gama Gata de Gătit
Alfredo Seafood, marcă deținută de Romfood Trading, unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din România, continuă procesul de dezvoltare și consolidare prin lansarea gamei de produse Gata de Gătit. Investiția în sistemul de logistică a aprovizionării și în prelucrarea pe liniile de producție și ambalare specială se ridică la 350.000 de euro, din care 200.000 de la începutul anului 2017, când s-a intrat în linie dreaptă cu pregătirile lansării.
Gama Gata de Gătit cuprinde pești proaspeți, sălbatici sau de acvacultură, iar printre sortimente se regăsesc atât pești comuni cum sunt somonul, macroul, păstrăvul sau dorada, cât și specialități ca fileul de cod, rândunica de mare, cotletul de ton, frigăruile de creveți sau fileul de chefal.
„În acest moment, produsele Gata de Gătit reprezintă cea mai complexă gamă din portofoliul nostru, atât din punctul de vedere al tehnologiei implicate, cât și al investiției financiare și umane. Ne dorim să stabilim niște puncte de reper și să devenim deschizători de drumuri în această categorie. Vrem ca românii să înțeleagă beneficiile unei diete în care peștele se regăsește minimum o dată pe săptămână. Faptul că acum peștele proaspăt se găsește în aproape toate supermaketurile este un pas important pentru îndeplinirea acestui deziderat", a declarat Mihai Cristian Dărmănescu, Director General al Romfood Trading (foto).
Gama Gata de Gătit de la Alfredo Seafood poate fi găsită deja atât în marile lanțuri de retail prezente în România (Kaufland, Carrefour, Auchan) cât și în rețelele independente de retail. Alfredo Seafood vizează o cotă de piață de 50% până la finele lui 2017, pentru gama Gata de Gătit și triplarea volumelor vândute până în 2022.
Romfood Trading este unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din România. Comercializarea produselor se face prin brandul Alfredo Seafood, lansat în anul 2013 de Mihai Cristian Dărmănescu și Daniel Nistor. Compania deține două fabrici, la Constanța și București, iar produsele sunt distribuite atât în comerțul modern, cât și în peste 300 de magazine independente. Compania a încheiat anul financiar 2016 cu o cifră de afaceri de 16 milioane de euro, în creștere cu 45% față de anul precedent.





