Alfredo Seafood, creștere de 45% a afacerilor în 2016

Romfood Trading, unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din România şi dezvoltator al brandului Alfredo Seafood, a încheiat anul 2016 cu afaceri de 16 milioane de euro, în creștere cu 45% față de anul precedent. Pentru anul acesta, compania estimează că 2017 se află sub semnul creșterii, dar și al consolidării, ținta principală fiind ca RomFood Trading să devină un vector al schimbării în tendințele de consum ale românilor. Alfredo Seafood, creștere de 45% a afacerilor în 2016

“2016 a fost un an bun pentru noi, marcat de realizări semnificative în ceea ce privește noile game de produse promovate, dar și la nivelul îmbunătățirilor pe care le-am implementat din punct de vedere tehnologic și logistic. Trebuie să remarc și trendul ascendent al întregii piețe de pește și fructe de mare din România care se manifestă, în mod constant, în ultimii trei ani și care a însemnat o creștere de 3% anul trecut. Chiar dacă țara noastră se situează, la capitolul consumului de pește, încă mult în urma liderilor europeni ca Spania, Franța sau Italia, sunt optimist că 2017 ne va aduce cu un pas mai aproape de îndeplinirea viziunii noastre de piață, aceea ca românii să aibă minimum o masă pe bază de pește pe săptămână”, a explicat Mihai Cristian Dărmănescu, Director General Romfood Trading.

Una dintre cele mai importante investiții în 2016, care va continua și în 2017, este dezvoltarea gamei de produse “ultra fresh”, pește și fructe de mare extrem de proaspete, abia capturate, care ajung la raft într-un interval cuprins între 10 și 60 de ore de când a fost prins. O altă realizare este și introducerea în marile lanțuri de magazine a gamei de produse de lux, care conține sortimente de pește sălbatic: somon, cod și șalău din cele mai îndepărtate colțuri ale lumii. Provocarea a constat, la acest capitol, în metodele de procesare: peștii sunt pregătiți în doar câteva ore, la bordul pescadorului, procedeu ce poartă denumirea de “frozen on board” (congelare la bord) sau sunt congelați la țărm, imediat după capturare - “frozen on shore”. Produsele astfel obținute sunt etichetate ca „fresh frozen” (proaspăt congelate).

Romfood Trading este unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din România. Comercializarea produselor se face prin brandul Alfredo Seafood, lansat în anul 2013 de Mihai Cristian Dărmănescu și Daniel Nistor. Compania deține două fabrici, la Constanța și București, iar produsele sunt distribuite atât în comerțul modern, cât și în peste 300 de magazine independente.
 

Produsele din pește, o categorie în care promoțiile luptă cu pragmatismul consumatorilor
Produsele din pește, o categorie în care promoțiile luptă cu pragmatismul consumatorilor
În condițiile în care cuvântul „economisire” reprezintă termenul definitoriu al acestui an, nu este deloc surprinzător faptul că din ce...
Alfredo Seafood: Vom închide 2023 cu vânzări de 100 de mil. lei în retail
Alfredo Seafood: Vom închide 2023 cu vânzări de 100 de mil. lei în retail
Alfredo Seafood, companie românească de top pe segmentele import, procesare, distribuție de pește și fructe de mare, estimează că va încheia...
Alfredo Seafood: Consumul de creveți pe piața locală a crescut cu 15% în T1
Alfredo Seafood: Consumul de creveți pe piața locală a crescut cu 15% în T1
Piața de creveți în România a continuat să crească cu aproximativ 15% în primul trimestru din 2023, față de aceeași perioadă a anului...
Proprietarul Alfredo Seafood, afaceri de 100 de milioane de lei în 2021
Proprietarul Alfredo Seafood, afaceri de 100 de milioane de lei în 2021
Bistromar la Timona, grupul care deține Alfredo Seafood, divizia de distribuție și procesare a peștelui și fructelor de mare, a încheiat 2021...
  Alfredo Seafood, vânzări de pește de 56 mil. lei la nouă luni
Alfredo Seafood, vânzări de pește de 56 mil. lei la nouă luni
BistroMar la Timona, compania care deține marca Alfredo Seafood, anunță vânzări în valoare de 56,1 milioane lei pentru peștele bio, sălbatic...
Piața de pește de acvacultură a atins 60.000 de tone
Piața de pește de acvacultură a atins 60.000 de tone
Piața locală de pește de acvacultură se ridică în prezent la circa 60.000 tone anual, respectiv 50% din totalul pieței de pește. Segmentul...