Alexandrion Group, creștere de 25% a afacerilor în S1
Anul 2018 a debutat în forță pentru producătorul de băuturi alcoolice Alexandrion Group, compania raportând un avans de 25% al cifrei de afaceri în primul semestru, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2017. Din punct de vedere volumic, Alexandrion Group a vândut peste 5.245.000 de litri în primele 6 luni ale acestui an, față de puțin peste 4.400.000 litri în aceeași perioadă din 2017.
„Această creștere a cifrei de afaceri nu face decât să reflecte rezultatele strategiei de dezvoltare pe termen lung a grupului. Astfel, în prezent, întreaga companie se focusează pentru a deveni lider de piață pe zona de HoReCa Premium atât pe spirtoase, dar și pe vinuri. În acest sens, una dintre mișcările strategice luate pentru atingerea obiectivelor Alexandrion Group se axeaxă pe împărțirea pe divizii a forței de vânzări” a declarat Răzvan Vasile, CEO Alexandrion Trading (foto).
Pentru o implementare adecvată, cele două divizii de vânzări vor fi conduse de doi profesioniști în domeniul băuturilor alcoolice. Astfel, Divizia de HoReCa Premium și Business Developement din cadrul Alexandrion Trading, singura companie responsabilă pentru vânzarea, distribuția și comercializarea întregii game de produse deținute de Alexandrion Group, dar și pentru brandurile importate și afacerea viniviticolă recent achiziționată, va fi coordonată de către Nicolae Costea, cel care până de curând ocupa funcția de director național de vânzări al grupului. Pe viitor, atribuțiile sale se vor concentra pe dezvoltarea oportunităților de business pentru compania noastră, în domeniul băuturilor, dar și pe coordonarea operațională și strategică a diviziei, cu un obiectiv clar de a aduce compania pe primul loc în segmentul băuturilor spirtoase și al vinurilor în zona HoReCa Premium.
Divizia de vânzări către comerțul tradițional și către formatele de retail modern este acum sub coordonarea lui Costin Alexandru Ghiță, un profesionist cu o experiență de peste 20 de ani în vânzări și marketing. Acesta vine să contribuie cu vasta sa experiență în managemenetul vânzărilor de vinuri. Înainte de a se alătura Alexandrion Group, Costin Alexandru Ghiță a avut în subordine, timp de 14 ani, vânzările la nivel național ale uneia dintre cele mai mari companii producătoare de vin din România.
Nicolae Costea și Costin Alexandru Ghiță vor fi coordonați de Răzvan Vasile, CEO-ul Alexandrion Trading, compania considerată “brațul” comercial al grupului în România.
Înființat în 1994, Alexandrion este cel mai mare producător de băuturi spirtoase pe plan local, cu afaceri de peste 180 de milioane de lei în 2017, în creștere cu 25% față de anul precedent. Portofoliul de produse proprii cuprinde toate categoriile de băuturi spirtoase cerute pe piață, inclusiv băuturi tradiţionale româneşti și produse internaționale. Brandurile aflate sub umbrela Alexander (Alexander Vodka, Alexander Lemon şi Alexander Gin) au intrat în portofoliul companiei, prin achiziţie, la începutul anilor 2000. Portofoliul grupului s-a dezvoltat în 2018 cu vinuri liniștite și spumante, după ce compania a achiziționat alte șase companii din domeniul producției de vin din România.





