Albalact intră pe piața sucurilor naturale cu brandul Frupt

Albalact, liderul pieței de lactate, a intrat pe piața sucurilor proaspete prin lansarea brandului Frupt. Sucurile Frupt sunt obținute prin presare la rece, fără adaos de zahăr, apă sau conservanți, fiind procesate prin pasteurizare ușoară, pentru a-și păstra nutrienții și gustul proaspăt. Albalact intră pe piața sucurilor naturale cu brandul Frupt

”În contextul dezvoltării de-a lungul timpului a rețetelor de iaurturi cu fructe, am identificat împreună cu partenerii noștri, care ne asigură partea de fruct, o oportunitate de a le oferi consumatorilor și alte produse sănătoase similare. Așa am ajuns să dezvoltăm două sortimente de suc de fructe 100% natural, din categoria NFC (n.r. not from concentrate juice), sub brandul Frupt”, au declarat reprezentanții companiei. 

Sucurile Frupt sunt disponbile în două sortimente: suc 100% natural de mere și de portocale. Aceastea sunt ambalate în fabrica pe care producătorul o deține în localitatea Oiejdea, județul Alba, în bidoane de plastic cu mâner la 1 litru. În ceea ce privește distribuția sucurilor Frupt, reprezentanții companiei au precizat că se dorește o distribuție la nivel național.

Albalact este cel mai mare procesator român de lactate. Compania a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de circa 475 milioane de lei. În 2014, producătorul de lactate a finalizat și investiții de aproximativ 8 milioane de euro pentru modernizarea și extinderea capacității de producție a fabricii de la Oiejdea, din județul Alba. Investițiile au fost gândite să susțină creșterea companiei în următorii ani și să-i consolideze poziția pe mai multe segmente de piață.

Sucul de portocale, încă un produs de bază ce poate deveni aproape un lux
Sucul de portocale, încă un produs de bază ce poate deveni aproape un lux
Încă de la începutul anului, sunt observate scumpiri pentru tot mai multe alimente, inclusiv sucul de portocale, care este în pericol să...
Rodagria sau pariul pe modernizarea și „fructificarea” potențialului agriculturii românești
Rodagria sau pariul pe modernizarea și „fructificarea” potențialului agriculturii românești
Despre sectorul agricol din România se spune des că este subdezvoltat și, prin urmare, incapabil să atragă investiții care să genereze...
O luptă pentru readucerea volumelor pe trend pozitiv în piața laptelui
O luptă pentru readucerea volumelor pe trend pozitiv în piața laptelui
2023 a venit cu o premieră în industria lactatelor, categoria lapte fiind beneficiarul principal. În luna mai a fost parafat acordul voluntar...
Anul creșterilor din inovație pentru Grup Lactalis România
Anul creșterilor din inovație pentru Grup Lactalis România
Dacă 2022 a fost o cursă contracronometru pentru Grup Lactalis România, la o primă vedere, 2023 va continua lista anilor plini de provocări. Cu...
Răcoritoarele, categoria în care inflația temperează euforia consumului
Răcoritoarele, categoria în care inflația temperează euforia consumului
Evoluția categoriei de băuturi răcoritoare a stat în ultimii doi ani sub semnul pandemiei, însă, odată cu ridicarea restricțiilor, jucătorii...
Afaceri în creștere pentru Albalact în 2019
Afaceri în creștere pentru Albalact în 2019
Producătorul Albalact a bifat o creștere de peste 8% în 2019, potrivit datelor publicate de Ministerul Finanțelor Publice. Cifra de afaceri a...