Afacerile Vascar, plus de 17% în primul trimestru
Vascar, unul dintre principalii producători locali de preparate din carne și conserve, anunță o creștere de 17% a cifrei de afaceri în trimestrul 1 din 2019 față de aceeași perioadă a anului trecut.
“Creșterea înregistrată este în linie cu indicatorii pe care ni i-am propus pentru această perioadă. Strategia de anul acesta urmărește o creștere de 20% pentru 2019 față de anul precedent, în contextul consolidării poziției câștigate în capitală și în principalele orașe unde am reușit o extindere a distribuției atât pe orizontală, cât și pe verticală. De asemenea, vom continua să ne concentrăm eforturile pe eficientizarea vânzărilor directe prin magazinele proprii din regiunea Moldovei”, spune Vlad Ciuburciu, Director General Vascar.
Un rol important în strategia de creștere îl au și lansările inovatoare din ultima perioadă: schimbări la nivel de rețetă pentru multe dintre produsele Moldova în bucate, astfel încât să fie eliminate complet E-urile, au mai precizat reprezentanții companiei.
În 2018, Vascar a raportat o cifră de afaceri de aproximativ 18 milioane de euro, în creștere cu 15% față de anul anterior.
Înființată în 1984 la Vaslui, Vascar este o companie cu capital 100% românesc cu o evoluție organică pe o piață extrem de competitivă. Astăzi, la 35 de ani de la înființare, Vascar este unul dintre principalii producători de preparate din carne și conserve din România, oferind produse sub mărcile Vascar și Moldova în Bucate. Compania deține o fabrică de procesare la Vaslui și 19 magazine proprii în regiunea Moldovei. O parte din produsele Vascar și Moldova în Bucate sunt distribuite la nivel național, în hypermarketuri și magazine tradiționale partenere. De asemenea, Vascar este o companie care produce produse “marcă proprie” pentru Carrefour, Mega Image, Penny Market și Lidl.





