Afacerile Grupului Agricola au crescut ușor în primul trimestru
Afacerile Grupului Agricola au înregistrat o creștere de 2% în primele trei luni ale anului 2017, față de aceeași perioadă a anului trecut. Valoarea totală a vânzărilor a fost de aproximativ 150 de milioane de lei.
În ceea ce privește rezultatele în funcție de fiecare divizie a Grupului Agricola, vânzările de carne de pui, prin societatea Agricola Internațional, au atins o valoare de 95,3 milioane de lei, menținându-se la nivelul de aproximativ 11.000 de tone. Valoarea vânzărilor de carne de pui reprezintă însă apoximativ 60% din valoarea totală a vânzărilor pe grup.
„Suntem consecvenți în ce privește vânzările de carne de pui, 10% din totalul acestora fiind reprezentat de produsele noastre inovative, diferențiatoare pe piață, respectiv Puiul Fericit, Puiul Fermierului, gama Ușor de Gătit, produse pe care dorim să le creștem în acest an“, a arătat Grigore Horoi, președintele Grupului Agricola.
Vânzările de salamuri crud-uscate și de preparate fiert-afumate au avut un avans de 12%, prin societatea Salbac, la o valoare de 25,3 milioane de lei.
Performanțe bune a înregistrat și societatea Europrod, prin care Grupul Agricola administrează segmentul de ready-meal. Valoarea vânzărilor pe acest segment a fost de peste 9 milioane de lei, în creștere cu 22%. Totodată, în categoria de ouă pentru consum, cifra de afaceri în primele trei luni din 2017 a societății Avicola Lumina-Constanța a fost de 9,7 miloane de lei, în creștere cu 26% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Tot din grupul Agricola face parte și societatea Agricola Magazine, aceasta fiind singura divizie unde s-au înregistrat scăderi, de 12%, la o valoare de 5,9 miloane de lei. Potrivit reprezentanților companiei, rețeaua de magazine s-a diminuat în primele trei luni ale anului cu trei unități, ajungând la 32 de magazine.
Grupul de firme Agricola a înregistrat în 2016 o cifră totală de afaceri de 677 milioane de lei, în creștere cu 3% față de anul precedent.



