ABInBev ar putea vinde mărcile Peroni și Grolsch

Cel mai mare producător de bere, Anheuser-Busch InBev, care lucrează la definitivarea ofertei de preluare a numărului doi mondial SABMiller pentru 107 miliarde de dolari, ia în calcul vânzarea mărcilor Peroni și Grolsch pentru a putea obține aprobarea tranzacției de către autoritățile de concurență, potrivit Bloomberg. ABInBev ar putea vinde mărcile Peroni și Grolsch

Vânzarea companiilor care dețin brandurile Peroni și Grolsch, care aparțin grupului SABMiller, se află în prezent la stadiul de discuții. Nu a fost luată încă nicio decizie finală și nu a fost făcut niciun anunț oficial pe acest subiect, atât SABMiller cât și ABInBev refuzând să comenteze.

SABMiller a acceptat deja o ofertă de vânzare a participației de 58%  pe care o deținea la producătorul american de bere MolsonCoors pentru 12 miliarde de dolari având ca obiectiv aprobarea tranzacției cu ABInBev de către autoritățile de concurență.

Fuziunea dintre ABInBev și SABMiller va crea cel mai puternic jucător din industria berii la nivel mondial, cele două grupuri ocupând prima sau a doua poziție în 24 din cele mai mari 30 de piețe din industria berii.

Poziția dominantă pe care acest nou grup o va deține pe piața berii a generat îngrijorări în cadrul industriei ca urmare a reducerii concurenței.

Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Piața de fuziuni și achiziții din România a avut un început de an lent, cu 15 tranzacții cu o valoare de 170 milioane euro, încheiate în...
Scădere de 9% pentru piața locală de bere în primele cinci luni ale anului
Scădere de 9% pentru piața locală de bere în primele cinci luni ale anului
Piața berii din România raportează o scădere de 9% în primele cinci luni din 2023 față de aceeași perioadă a anului anterior. Rezultatele...
Berea, o categorie în care consumatorii au așteptări mari de la brandul preferat
Berea, o categorie în care consumatorii au așteptări mari de la brandul preferat
Responsabil în ceea ce privește consumul și protejarea mediului, loial categoriei și brandului în ciuda creșterilor de preț, cu așteptări...
Piața berii, scădere a volumelor vândute de 4% în primele 8 luni
Piața berii, scădere a volumelor vândute de 4% în primele 8 luni
În primele opt luni ale acestui an industria de bere din România a bifat o scădere de 4% comparativ cu volumul înregistrat în aceeași perioadă...
Ursus Breweries îl numește pe Richard Heerink în rolul de Vicepreședinte Strategy & Insights
Ursus Breweries îl numește pe Richard Heerink în rolul de Vicepreședinte Strategy & Insights
Richard Heerink, manager cu peste 15 ani de experiență în industria berii, s-a alăturat echipei de conducere a Ursus Breweries în calitate de...
Investiție de 20 mil. euro în lansarea Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool
Investiție de 20 mil. euro în lansarea Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool
Marca de bere italiană Peroni Nastro Azzurro a lansat o nouă variantă fără alcool, Peroni Nastro Azzurro 0,0%. Noua variantă fără alcool...