5 to go: Retailul rămâne o prioritate pentru noi

5 to go își extinde operațiunile în retail prin lansarea primei linii de produse dezvoltate special pentru acest segment. Gama de produse ready to drink pe bază de cafea conține trei sortimente: Espresso Macchiato, Cappuccino Macchiato și Latte Macchiato, ambalate în sticle de 230 ml. Gama de produse dedicate segmentului de retail nu se oprește însă aici, 5 to go având în pregătire și alte produse.

În acest moment, planurile sunt avansate pentru o gamă vegană de cookies 5 to go, fără zahăr adăugat, fără gluten, cu conținut ridicat de fibre, care vor fi disponibile în patru arome.  5 to go: Retailul rămâne o prioritate pentru noi

„Extinderea diviziei de retail 5 to go este o inițiativă strategică de dezvoltare a companiei. Evoluția accelerată din ultimii ani a dus la o creștere semnificativă a notorietății, comunitatea celor care ne apreciază produsele devenind din ce în ce mai mare. Astfel, a apărut o nevoie organică de creștere a disponibilității produselor marca 5 to go, prin adresarea către noi segmente. Sunt mândru de acest proiect, pe care am reușit să îl implementăm în timp record, de la idee, planificare, găsirea partenerilor potriviți pentru dezvoltarea produsului și a ambalajului, până la îmbuteliere și parteneriate pentru distribuirea lui. Retailul va rămâne o prioritate pentru noi, prin creșterea accesibilității și dezvoltarea de noi game inovatoare”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

5 to go a început să lucreze la acest proiect în 2020, atunci când contextul pandemic a făcut dificil accesul celor din comunitatea 5 to go la produsele din cafenele. Astfel, o linie dedicată retailului a venit ca un răspuns natural la această provocare și ca o dezvoltare firească a brandului. Produsele sunt dezvoltate în Polonia, cu un partener local și sunt disponibile în rețeaua Mega Image, într-o selecție de 150 de magazine. Pentru 2021, planul este de a câștiga cotă de piață pe segmentul de produse RTD din cafea, pentru ca în 2022 să poată consolida poziția la raft și să avanseze în preferințele consumatorilor.

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 250 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Fondatorii 5 to go sunt Radu Savopol și Lucian Bădilă.

5 to go lansează Espresso, un nou concept de franciză. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
5 to go lansează Espresso, un nou concept de franciză
5 to go lansează Espresso, un nou concept de franciză, care aduce formatul „to go“ la un nivel superior de accesibilitate, atât pentru...
5togo_fondatori si investitori
Fondatorii 5 to go vând pachetul majoritar de acțiuni și țintesc vânzări duble în retail
5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, a încheiat un parteneriat strategic prin care cedează pachetul majoritar de acțiuni...
Dezvoltarea de produse private label și listarea în noi rețele, între planurile 5 to go pentru 2024
Dezvoltarea de produse private label și listarea în noi rețele, între planurile 5 to go pentru 2024
5 to go a înregistrat o creștere majoră a vânzărilor și a cifrei de afaceri în 2023, până la valoarea de 40 de milioane de euro la final de...
5 to go lansează o rețea de vending snacks
5 to go lansează o rețea de vending snacks
5 to go își extinde orizonturile de business odată cu preluarea unei minirețele de vending snacks, pe care o va dezvolta sub brandul Fast Shop...
5 to go lansează primul frappe UHT disponibil în retail
5 to go lansează primul frappe UHT disponibil în retail
5 to go lansează un nou produs pentru segmentul retail, unic în categoria sa în România. Este vorba despre cutia de 1L de frappe. Ca urmare a...
5 to go își consolidează prezența în retail printr-un parteneriat strategic cu Carrefour
5 to go își consolidează prezența în retail printr-un parteneriat strategic cu Carrefour
5 to go lansează un parteneriat strategic alături de Carrefour prin care își consolidează prezența în retail. Această colaborare se...