4x4 Biscuiţi de teren – Votat Produsul Anului 2019 în categoria de snackuri sărate coapte
4x4 Biscuiţi de teren, un concept fresh şi inovator lansat de TerraBisco anul trecut, a câştigat încrederea consumatorilor români, fiind votat Produsul Anului 2019 în categoria de snackuri sărate coapte.
Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în 47 de ţări. În România, competiţia „Votat Produsul Anului® – Consumatorii premiază inovaţia” se află la a zecea ediţie.
Studiul de piaţă din 2019 care a stat la baza desemnării produselor câştigătoare a fost realizat online, pe 28 de categorii, pe un eşantion de 4814 consumatori români, reprezentativ pentru populaţia din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani, utilizatori de internet.
Criteriile de evaluare au fost:
• Inovaţie
• Atractivitate
• Intenţie de cumpărare

4x4 Biscuiţi de Teren este un produs în categoria biscuiţilor săraţi, bogat şi echilibrat nutriţional, cu o identitate unică dată de combinaţia de 4 seminţe şi 4 cereale. Este un snack la îndemână, hrănitor, gustos şi cool, ce combină două trenduri în creştere: consumul de seminţe şi cel de multicereale. Deşi „4 seminţe, 4 cereale” este un mesaj funcţional, acesta transmite ideea de super-energie prin analogia cu maşinile 4x4. Biscuiţii de Teren 4x4 nu oferă calorii goale, ci energie serioasă, pe care te poţi baza.





