23 de branduri de scutece, acuzate în Franța de risc de toxicitate

Autorităţile franceze au declanșat un adevărat război mediatic împotriva producătorilor de scutece de unică folosință pentru copii, după finalizarea unor teste privind siguranța produselor, realizate în perioada 2016-2018. Acestea au depistat depășirea normelor admise pentru mai multe substanțe chimice periculoase pentru pielea sensibilă a bebelușilor, printre care parfumuri și dioxină. 23 de branduri de scutece, acuzate în Franța de risc de toxicitate

Au fost analizate 23 de produse diferite, inclusiv scutece având certificare Eco, însă autoritățile nu au dat publicității numele brandurilor și nici ale producătorilor acestora. În raport se menționează doar că mărcile controlate sunt reprezentative la nivelul categoriei, din punctul de vedere al cotei de piață.

Deși nu s-a luat măsura de retragere de pe piață a acestor produse, producătorii de profil au fost somați ca în termen de 15 zile să găsească soluții de eliminare sau de reducere la minimum a substanțelor chimice utilizate în prezent în procesul de fabricație.
În plus, autoritățile au anunțat că vor intensifica controalele în categoria scutecelor pentru copii, în 2019, și că vor cere Comisiei Europene să vină cu reglementări mai stricte în acest domeniu atât de sensibil.

 

Portret Michael Kaiser Director Comercial Sezamo
Sezamo își extinde portofoliul de mărci proprii
Supermarketul online Sezamo lansează MODDIA Baby, un brand propriu de îngrijire a bebelușilor. Gama MODDIA Baby include scutece hipoalergenice și...
Cum a evoluat relația românilor cu brandurile în ultimii 25 de ani
Cum a evoluat relația românilor cu brandurile în ultimii 25 de ani
„Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul – o sintagmă care ne-a marcat și pe care o auzim des. De ce? Pentru că suntem complicați,...
Lidl a realizat 2300 de analize pentru fructele și legumele puse la raft, în 2023
Lidl a realizat 2300 de analize pentru fructele și legumele puse la raft, în 2023
În demersul său de a avea cele mai înalte standarde de calitate pe întreg lanțul de aprovizionare, Lidl România face analize pe toate...
Sezamo, dublare a numărului de membri din clubul dedicat familiilor cu copii, Sezamini
Sezamo, dublare a numărului de membri din clubul dedicat familiilor cu copii, Sezamini
Supermarketul online Sezamo anunță o creștere de 100% a numărului de membri din clubul Sezamini, în ultimele 6 luni. Clubul, dedicat familiilor...
Anca d’Arfeuille, Carrefour: Consumatorul român a pornit într-o călătorie de explorare a noi gusturi și texturi
Anca d’Arfeuille, Carrefour: Consumatorul român a pornit într-o călătorie de explorare a noi gusturi și texturi
O categorie cu penetrare mare, lactatele ocupă una dintre cele mai importante poziții pentru Carrefour România, în materie de cerere și...
Farmec lansează o nouă gamă pentru îngrijirea copiilor sub brandul Gerovital Kids
Farmec lansează o nouă gamă pentru îngrijirea copiilor sub brandul Gerovital Kids
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, se extinde pe nișa produselor dedicate îngrijirii copiilor și lansează Gerovital Kids, o...