eMAG: Plățile online au crescut cu peste 22% în 2022 și au ajuns să reprezinte jumătate din total

Pe măsură ce gradul de adopție a cumpărăturilor online a crescut, a crescut și încrederea în plățile cu cardul, astfel că mai bine de 56% din totalul plăților efectuate la nivel național de către clienții eMAG au fost realizate online prin intermediul unui card. În București, Cluj și Ilfov acest procent a ajuns chiar la peste 60%, potrivit unei analize eMAG la nivelul anului trecut. eMAG: Plățile online au crescut cu peste 22% în 2022 și au ajuns să reprezinte jumătate din total

În total, plățile cu cardul online au înregistrat o creștere de 22% în 2022, comparativ cu anul precedent. Diversificarea serviciilor de plată prin introducerea opțiunilor de amânare a plății precum Plătește în 30 de zile sau Plătește în 4 rate dezvoltate de eMAG în contul My Wallet au contribuit și ele la creșterea cumpărăturilor online cu cardul, oferind clienților flexibilitatea de a comanda produsele de care au nevoie, oricând au nevoie. Astfel peste un milion de clienți beneficiază în acest moment de opțiunile de amânare a plății cu 30 de zile și eșalonare în patru rate lunare, pe care le pot folosi pentru a comanda produse din toate categoriile. Procentul comenzilor realizate cu ajutorul eMAG My Wallet a ajuns la peste 6% din total, la un an de la introducerea acestui serviciu.

Valoarea medie a comenzilor achitate cu cardul online în 2022 a fost de 316 lei, cu excepția Black Friday și a lunii decembrie, când a crescut cu aproximativ 60%.

„Lansarea serviciilor de amânare a plății precum Plătește în 30 de zile sau Plătește în 4 rate dezvoltate de eMAG în contul My Wallet au reprezentat anul trecut stimulente importante în adopția crescută a comerțului online și a plății cu cardul. Faptul că majoritatea clienților noștri achită constant cumpărăturile cu un card online reprezintă un element care certifică încrederea oamenilor, iar inovațiile pe care le avem în vedere anul acesta atât noi cât și partenerii noștri vor atrage un număr sporit al celor care beneficiază de aceste soluții de plată simple și sigure,” a spus Andrei Șercanean, VP ecommerce services eMAG.

De la electrocasnice mari sau mici, telefoane, laptopuri sau televizoare până la articole de mobilier, îngrijire personală sau pentru copii, clienții comandă din toate categoriile și nu au un prag limită în ceea ce privește sumele plătite cu cardul online. Astfel cea mai mare comandă a unui client persoana fizică achitată cu cardul online în 2022 s-a ridicat la 58.000 de lei.

Pe lângă beneficiul simplității și siguranței, cardul online a devenit soluția preferată de clienții eMAG și datorită rapidității cu care își pot primi banii înapoi în situațiile în care returnează comenzile. Astfel în 2022, 62% dintre comenzile cu retur au beneficiat de opțiunea „instant money back” prin care au primit banii înapoi pe card în maximum 30 de minute de la retur.

În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Genius, serviciul cu livrare gratuită și oferte exclusive, disponibil în aplicațiile eMAG, Tazz, Fashion Days și...
eMAG și-a triplat numărul de comenzi la nivel regional în ultimii trei ani
eMAG și-a triplat numărul de comenzi la nivel regional în ultimii trei ani
La capătul celor trei ani marcați de investiții în logistică de ecommerce, tehnologie și antreprenoriat, în...

În ceea ce privește dispozitivele preferate de clienți pentru a face achizițiile cu cardul online, 65% dintre comenzi au fost plasate prin intermediul aplicației mobile. Din punctul de vedere al ponderii celor care achitat comenzile cu cardul în 2022, Bucureștiul se află primul loc, cu 63% din totalul comenzilor, urmat de județele Cluj (62%), Ilfov (60%), Iași (55%), Brașov (55%) și Sibiu (54%).

Companie românească fondată în anul 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online din România. De peste 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând cu succes modelul local în Bulgaria și Ungaria. Cu o gamă tot mai mare de produse furnizate împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în 4 aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plăți ca Buy now, pay later sau Slice it. 
 

eMAG: Genius se extinde în 300 de localități din întreaga țară
eMAG: Genius se extinde în 300 de localități din întreaga țară
Într-un moment în care tot mai mulți clienți cumpără din online din toate categoriile de produse și pentru...
eMAG, 1.300 etichete de vin vândute în ultima săptămână. Comanda medie este de 260 lei și conține patru produse
eMAG, 1.300 etichete de vin vândute în ultima săptămână. Comanda medie este de 260 lei și conține patru produse
Cu o săptămâna înaintea Crăciunului, vânzările de vin și băuturi spumante pe eMAG au crescut de aproape două...
eMAG: Plata cu cardul a ajuns la 63% vara aceasta, mult peste media anului trecut
eMAG: Plata cu cardul a ajuns la 63% vara aceasta, mult peste media anului trecut
Plata cu cardul a ajuns la 63% din totalul comenzilor efectuate de către clienții eMAG în perioada iunie-august...
eMAG, vânzări de 644 milioane lei de Black Friday 2022. Produsele de băcănie, cele mai cumpărate
eMAG, vânzări de 644 milioane lei de Black Friday 2022. Produsele de băcănie, cele mai cumpărate
Cea de-a 12-a ediție a Black Friday la eMAG, care a avut loc pe 11 noiembrie 2022, a adus peste 560.000 de clienți...