eMAG lansează Freshful, un hypermarket online cu livrare rapidă a produselor alimentare proaspete
eMAG își consolidează prezența pe segmentul de comercializare a produselor alimentare și lansează Freshful, un hypermarket cu peste 18.000 de produse cu stoc în depozit frigorific, accesibil pentru aproximativ un milion de gospodării din București și Ilfov. Proiectul vine ca urmare a unei investiții de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific.
”Proiectul a fost construit pe o bază extrem de solidă. Dacă ne uităm la ratele de creștele raportate de comerțul online în 2020, investiția este mai mult decât justificată. La nivel european, comerțul online cu produse alimentare s-a majorat cu aproximativ 55% și avem țări unde ponderea acestui canal de vânzare a ajuns la o pondere importantă, cum ar fi Marea Britanie (11,2%) sau Franța (7,8%). În România există un potențial enorm pentru vânzările online de alimente, rata de penetrare fiind foarte mică: 0,8% la nivel național și 2% în București. Anul trecut acest canal s-a majorat cu 122%, fiind printre cele mai mari creșteri la nivel european”, a precizat Arnaud Dussaix, Consultant de Strategie în cadrul eMag, în exclusivitate pe scena Conferinței Progresiv.
Pe Freshful.ro, în aplicația de mobil iOS și, în curând, Android, se regăsește o varietate de peste 18.000 produse, de la fructe, legume, carne, lactate, mezeluri, produse congelate și băuturi până la articole de uz casnic pentru nevoile zilnice. În plus, clienții vor putea cumpăra inclusiv pâine proaspăt scoasă din cuptor, cu maia și ingrediente 100% românești.
”Pentru că ne dorim să ne diferențiem de celelalte modele disponibile în piață, am dezvoltat în cadrul depozitului din Ștefănești o brutărie proprie pentru a putea furniza clienților acele produse pe care și le dorește. Depozitul are o suprafață de 10.000 de mp și de aici vom livra către București și localitățile limitrofe, astfel încât să ne încadrăm în 3 ore cu livrarea. Aceasta este prima etapă pentru că ne dorim ca FreshFul să fie accesibil locuitorilor din toate orașele mari. Astfel, vom deschide în etapa a doua de dezvoltare depozite în toate orașele cu peste 300.000 de locuitori”, a mai punctat executovul.
Gama Freshful își propune sa strângă într-un singur loc mii de produse proaspete de la producători locali și fermieri români, alături de o selecție importantă de articole Bio și Eco. Utilizatorii au la dispoziție nu doar o sortimentație extinsă, dar și opțiuni de livrare în funcție de stilul de viață: livrare rapidă în 2 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată pentru următoarele zile în intervale începând cu 30 minute. De asemenea, clienții pot vedea disponibilitatea stocurilor în timp real, așa că pot fi siguri că vor primi întotdeauna tot și exact ce au comandat, fără compromisuri. Alimentele proaspete sunt depozitate în condiții riguroase de igienă, în zone dedicate, cu temperatură controlată, după o verificare minuțioasă a fiecărui articol de la aprovizionare până la livrare. Produsele sunt livrate rapid și în deplină siguranță în mașini cu temperatură controlată, respectând lanțul frigorific până la ușa clienților.
“Ecosistemul creat în ultimii ani și investițiile constante în tehnologie ne fac să avem încredere că putem oferi clienților ce își doresc cu adevărat - simplitate, rapiditate și confort. Astfel, cu o nouă echipă dedicată și beneficiind de expertiza eMAG în tehnologie și operațiuni, Freshful este noul serviciu online care livrează bunătăți și timp liber. Locuitorii din București și mare parte din Ilfov vor putea să-și comande online, în doar câteva click-uri, produse alimentare proaspete, poate cel puțin la fel de bine cum și le-ar alege ei, la piață sau din magazin”, menționează Tudor Manea, CEO eMAG.
.
.