eMAG lansează Freshful, un hypermarket online cu livrare rapidă a produselor alimentare proaspete

eMAG își consolidează prezența pe segmentul de comercializare a produselor alimentare și lansează Freshful, un hypermarket cu peste 18.000 de produse cu stoc în depozit frigorific, accesibil pentru aproximativ un milion de gospodării din București și Ilfov. Proiectul vine ca urmare a unei investiții de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific. eMAG lansează Freshful, un hypermarket online cu livrare rapidă a produselor alimentare proaspete

”Proiectul a fost construit pe o bază extrem de solidă. Dacă ne uităm la ratele de creștele raportate de comerțul online în 2020, investiția este mai mult decât justificată. La nivel european, comerțul online cu produse alimentare s-a majorat cu aproximativ 55% și avem țări unde ponderea acestui canal de vânzare a ajuns la o pondere importantă, cum ar fi Marea Britanie (11,2%) sau Franța (7,8%). În România există un potențial enorm pentru vânzările online de alimente, rata de penetrare fiind foarte mică: 0,8% la nivel național și 2% în București. Anul trecut acest canal s-a majorat cu 122%, fiind printre cele mai mari creșteri la nivel european”, a precizat Arnaud Dussaix, Consultant de Strategie în cadrul eMag, în exclusivitate pe scena Conferinței Progresiv.

Pe Freshful.ro, în aplicația de mobil iOS și, în curând, Android, se regăsește o varietate de peste 18.000 produse, de la fructe, legume, carne, lactate, mezeluri, produse congelate și băuturi până la articole de uz casnic pentru nevoile zilnice. În plus, clienții vor putea cumpăra inclusiv pâine proaspăt scoasă din cuptor, cu maia și ingrediente 100% românești.

”Pentru că ne dorim să ne diferențiem de celelalte modele disponibile în piață, am dezvoltat în cadrul depozitului din Ștefănești o brutărie proprie pentru a putea furniza clienților acele produse pe care și le dorește. Depozitul are o suprafață de 10.000 de mp și de aici vom livra către București și localitățile limitrofe, astfel încât să ne încadrăm în 3 ore cu livrarea. Aceasta este prima etapă pentru că ne dorim ca FreshFul să fie accesibil locuitorilor din toate orașele mari. Astfel, vom deschide în etapa a doua de dezvoltare depozite în toate orașele cu peste 300.000 de locuitori”, a mai punctat executovul. 

Gama Freshful își propune sa strângă într-un singur loc mii de produse proaspete de la producători locali și fermieri români, alături de o selecție importantă de articole Bio și Eco. Utilizatorii au la dispoziție nu doar o sortimentație extinsă, dar și opțiuni de livrare în funcție de stilul de viață: livrare rapidă în 2 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată pentru următoarele zile în intervale începând cu 30 minute. De asemenea, clienții pot vedea disponibilitatea stocurilor în timp real, așa că pot fi siguri că vor primi întotdeauna tot și exact ce au comandat, fără compromisuri. Alimentele proaspete sunt depozitate în condiții riguroase de igienă, în zone dedicate, cu temperatură controlată, după o verificare minuțioasă a fiecărui articol de la aprovizionare până la livrare. Produsele sunt livrate rapid și în deplină siguranță în mașini cu temperatură controlată, respectând lanțul frigorific până la ușa clienților.

“Ecosistemul creat în ultimii ani și investițiile constante în tehnologie ne fac să avem încredere că putem oferi clienților ce își doresc cu adevărat - simplitate, rapiditate și confort. Astfel, cu o nouă echipă dedicată și beneficiind de expertiza eMAG în tehnologie și operațiuni, Freshful este noul serviciu online care livrează bunătăți și timp liber. Locuitorii din București și mare parte din Ilfov vor putea să-și comande online, în doar câteva click-uri, produse alimentare proaspete, poate cel puțin la fel de bine cum și le-ar alege ei, la piață sau din magazin”, menționează Tudor Manea, CEO eMAG.

.
 

Freshful by eMAG, comenzi de Paște cu 16% mai multe decât în anul anterior
Freshful by eMAG, comenzi de Paște cu 16% mai multe decât în anul anterior
Pregătirile pentru Paște au fost făcute online, iar Freshful by eMAG, primul hypermarket 100% online, a înregistrat cu 16% mai multe comenzi...
Freshful by eMAG a livrat 29,6 milioane de produse și a avut o creștere a vânzărilor de peste 119% în 2023
Freshful by eMAG a livrat 29,6 milioane de produse și a avut o creștere a vânzărilor de peste 119% în 2023
În 2023, oamenii s-au orientat mai mult către cumpărăturile online și au ales să pună în coș o diversitate mai mare de produse, inclusiv...

.

Freshful by eMAG a livrat peste 38 de milioane de produse în doi ani
Freshful by eMAG a livrat peste 38 de milioane de produse în doi ani
Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România, a atins pragul de peste 1,1 milioane de livrări în primii doi ani de la intrarea pe...
Freshful se extinde în Ploiești și în alte 22 de localități din Ilfov
Freshful se extinde în Ploiești și în alte 22 de localități din Ilfov
Începând cu 1 martie, Freshful by eMAG a deschis serviciul de livrare către aproximativ 150.000 gospodării (peste 320.000 consumatori) din...
Un an de Freshful by eMAG: 10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți
Un an de Freshful by eMAG: 10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți
Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful, primul...
Peste 2 tone de fructe și legume de proveniență locală vândute prin Freshful în două săptămâni de la lansare
Peste 2 tone de fructe și legume de proveniență locală vândute prin Freshful în două săptămâni de la lansare
La două săptămâni de la momentul debutului Freshful by eMAG pe piața locală, datele arată că au fost livrate peste 2,6 tone de legume și...