Creștere organică de 7,6% pentru Nestlé după primele nouă luni

Gigantul alimentar elvețian a raportat pentru primele nouă luni ale anului vânzări totale de 63,29 miliarde de franci elvețieni, reprezentând o creștere cu 2,2% față de perioada similară a anului trecut. Trebuie menționat faptul că la nivelul primelor trei trimestre din 2020, Nestlé raporta vânzări totale de 61,9 miliarde de franci elvețieni, în scădere cu 9,4% față de perioada similară din 2019.

La fel ca și concurenții săi, Nestlé se confruntă în prezent cu costuri în creștere, dar creșterile prețurilor – care au accelerat la 2,1% în trimestrul al treilea – au contribuit la atenuarea inflației costurilor. Creștere organică de 7,6% pentru Nestlé după primele nouă luni

Pe categorii de produse, cafeaua a contribuit cel mai mult la creșterea organică a vânzărilor. Primele nouă luni s-au încheiat cu un avans puternic pentru mărcile Nescafé și Nespresso, precum și pentru produsele Starbucks, care au înregistrat o creștere de 15,5%, vânzările cumulate din cele 79 de piețe, între care și România, atingând 2,2 miliarde CHF.

Totodată, cererea pentru alimentele plant based din portofoliul Nestlé a înregistrat o creștere de două cifre, pe măsură ce compania a extins oferta de produse. De altfel, la începutul acestei luni, Nestlé a anunțat că va introduce alternative vegane de ouă și creveți sub brandul său Garden Gourmet.

Și vânzările diviziei Nestlé Health Science au crescut cu o rată de două cifre, reflectând cererea puternică de vitamine, minerale și suplimente.
Pe canale, vânzările cu amănuntul au înregistrat o creștere organică de 6,6% și cele online au crescut cu 17,2%.

Potrivit Nestlé, activitatea din Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord (EMENA) a înregistrat o creștere organică a vânzărilor de 7,2%, susținută de inovare, cerere crescută din online, dar și pe canalele specializate de vânzare.

Având în vedere evoluția după primele nouă luni, compania estimează o creștere organică a vânzărilor cuprinsă între 6% și 7% pentru anul în curs.

 Vânzările Nestlé România, evoluție peste media la nivel de grup în T1
Vânzările Nestlé România, evoluție peste media la nivel de grup în T1
Nestlé România a înregistrat o creștere de 2,1% a vânzărilor organice, rezultat peste avansul raportat la nivel de grup. Astfel, Nestlé a...
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a înregistrat o creștere organică de 18,8% în...
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a încheiat primele nouă luni ale anului cu o...
Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului
Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare globale pe primul semestru al anului...
 Nestlé își menține ritmul de creștere la nivel european
Nestlé își menține ritmul de creștere la nivel european
Nestlé a raportat pentru 2022 o cifră de afaceri de 19,1 miliarde franci elvețieni, în creștere cu 1,8% față de anul precedent. Creșterea...
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare pe primele nouă luni ale anului 2022....