FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > cora extinde la nivel național serviciul de livrare a comenzilor online

cora extinde la nivel național serviciul de livrare a comenzilor online

cora, prezentă în România cu un business omnichannel care include 10 hypermarketuri, platforma de e-commerce www.cora.ro, precum și 8 magazine de proximitate cora Urban, își consolidează operațiunile e-commerce prin extinderea serviciului de livrare la nivel național.

Orice persoană, indiferent unde se află în România, poate comanda din magazinul online sau de pe platformele partenerilor cora și primi comanda acasă. Timpii de livrare variază, în funcție de distanță și de volumul comenzii, între 30 de minute – 48 de ore. Există posibilitatea alegerii intervalului orar de livrare pentru comenzi din zone aflate în afara orașelor în care cora este prezentă cu magazine.

„În ultimii ani am investit semnificativ în dezvoltarea operațiunilor de Ecommerce, cora fiind printre primii retaileri care a anticipat potențialul acestui segment. Am primit multe semnale de la clienți aflați în zone din afara ariei noastre de acoperire și am constatat interesul crescut pentru acest serviciu. Ne dorim să ajungem în casele românilor care nu au acces zilnic în magazinele noastre, iar clienților fideli să le livrăm produsele favorite chiar și când sunt în vacanță. Mă bucur că lansăm serviciul până la finalul acestui an în care am pregătit fiecare detaliu logistic, de la echipă până la noi parteneri”, a declarat Claudia Badea, director Ecommerce și Crosschannel cora România.

Patru hub-uri de livarare pentru cora

Arhitectura noului serviciu implică patru hub-uri de livrare, respectiv magazinele cora Lujerului (București) – care va acoperi un sfert de țară situat în SV, cora Constanța – care va livra în SE și cora  Cluj - cu livrări în NE și cora Bacău, care va acoperi zona de NE a țării. Pentru operativitatea livrărilor, cora a extins parteneriatele integrând în platforma Postis trei firme de logistică: FAN Curier, Sameday și DPD.

Parteneriatele cu Glovo, tazz, FAN Courier și Bringo rămân în vigoare și vor căpăta noi valențe, acoperind toate magazinele din grup și extinzându-se și în orașe în care cora nu are magazine fizice.
Clienții pot accesa peste 30.000 de produse listate pe www.cora.ro, dar în prima fază nu vor putea fi comandate produse proaspete. Produsele vor fi ambalate în cutii de carton personalizate astfel încât calitatea să nu aibă de suferit pe parcursul transportului. Livrarea costă 25 de lei.

Clienții vor avea la dispoziție o echipă dedicată pentru eventuale sesizări, care se pot face pe mail, prin google my business și în aplicațiile partenere. Rambursările se pot face momentan în magazinele cora.

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, brandul operează 10 hypermarketuri în București și în marile orașe, magazinele de proximitate cora Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse. În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, retailerul a lansat serviciul de livrare la domiciliu, și începând cu 2020 a extins accesul la cumpărături online prin serviciul coraExpress. În ultimul an financiar, cora a raportat pe piața locală o cifră de afaceri de 1,54 de miliarde de lei, în scădere cu 5% față de anul precedent, rezultat ce poziționează compania pe poziția a zecea în topul celor mai mari jucători.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content