Aquila lansează o campanie integrată de promovare pentru Gradena

Aquila, lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România și Republica Moldova, continuă strategia asumată pentru brandurile proprii și lansează o campanie integrată de promovare pentru brandul propriu de legume și fructe congelate Gradena.  Aquila lansează o campanie integrată de promovare pentru Gradena

Campania are scopul de a oferi consumatorilor o perspectivă asupra sortimentului de produse congelate al companiei și este fundamentată pe ideea de a mânca sănătos fără a petrece prea mult timp în bucătărie.

„Conform strategiei de dezvoltare continuăm investițiile în brandurile proprii. De această dată lansăm campania „Dezghețat în bucătărie”, mizând pe curaj și inovație în bucătărie, o campanie realizată împreună cu profesioniști din marketing. Astfel, pentru următoarele săptămâni vom avea o serie de spoturi TV și online în care sunt utilizate produse Gradena, precum mazărea, dips-urile, mixurile de ciorbă etc. Suntem competitivi pe piață deținând un portofoliu complex de produse, care răspund în mod eficient nevoilor clienților. Obiectivul nostru este să dezvoltăm mărcile proprii ca branduri puternice, de încredere pentru piaţa de congelate din România”, a declarat Răzvan Bagherea, Director Organizare și Resurse Umane Aquila.

Gradena este cel mai cunoscut brand propriu al companiei Aquila, ce include sortimente variate din gama de legume și fructe congelate. Gama Gradena a înregistrat un avans faţă de anul trecut, atât în volume, cât şi în valoare, fiind prezentă atât în Retail, cât şi în HoReCa, estimând o creștere a pieței în următorii ani.

Produsele Gradena sunt o soluție inteligentă pentru un gătit rapid și delicios și campania integrată de promovare lansată de Aquila sprijină poziționarea și nivelul de recunoaștere al brandului în mintea consumatorilor. Cea mai mare parte a bugetului campaniei a fost alocată către TV pentru difuzare pe principalele stații, iar restul în zona de online și in-store. În online, campania își propune să aducă în atenția consumatorilor gama de produse Gradena prin activări special concepute pentru cei care adoptă un stil de viață sănătos și care vor să folosească produse cu timp redus de preparare.

Aquila și-a majorat veniturile cu 11% în T1
Aquila și-a majorat veniturile cu 11% în T1
Aquila, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii integrate de distribuţie şi logistică pentru piața bunurilor de larg consum din...
AQUILA finalizează achiziția Parmafood
AQUILA finalizează achiziția Parmafood
AQUILA, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din...
Aquila și-a majorat profitul cu 9% în primele 9 luni din acest an
Aquila și-a majorat profitul cu 9% în primele 9 luni din acest an
Aquila, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de distribuție și logistică pentru FMCG din România și Republica Moldova, a...
Aquila raportează un profit net record pentru 2022
Aquila raportează un profit net record pentru 2022
Aquila, lider în servicii integrate de distribuţie şi logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România și Republica Moldova, a...
Aquila estimează afaceri cu 8% mai mari în 2022 și mizează pe noi achiziții pentru dezvoltarea businessului
Aquila estimează afaceri cu 8% mai mari în 2022 și mizează pe noi achiziții pentru dezvoltarea businessului
Lider al soluțiilor de distribuție, logistică și transport în FMCG și HoReCa, Aquila țintește dublarea EBITDA în următorii cinci ani, atât...
Vânzări în creștere pentru mărcile proprii Aquila și extindere de gamă în retail
Vânzări în creștere pentru mărcile proprii Aquila și extindere de gamă în retail
Aquila, lider de piață în domeniul serviciilor integrate de distribuție și logistică, anunță că mărcile sale proprii Gradena – legume...