Agricola Bacău intră pe piața produselor dedicate copiilor

Agricola Bacău, unul dintre cei mai importanți jucători din industria cărnii, își extinde portofoliul de produse și lansează gama Bravito, o selecție de carne de pui, ouă, mezeluri și semipreparate dedicate copiilor. Agricola Bacău intră pe piața produselor dedicate copiilor

Produsele se adresează copiilor cu vârsta de peste trei ani și vin în întâmpinarea nevoii părinților de a oferi produse echilibrate nutrițional, dar în același timp atractive și gustoase pentru cei mici.

„Am dezvoltat această gamă, gândindu-ne înainte de toate la copiii noștri, la copiii colegilor noștri, pentru că rolul de părinte este unul care te transformă în mod radical. E firesc să ne dorim să le oferim celor mici tot ce este mai bun, să fim liniștiți știind că alimentația pe care le-o punem la dispoziție le oferă energie pentru a-și trăi copilăria în cel mai frumos mod. Și nu de puține ori ne lovim de rezistența lor, care este la fel de firească. Pornind de la acest insight, am vrut să oferim clienților noștri părinți ce e mai bun din ambele lumi: o serie de produse echilibrate din punct de vedere nutritiv, cu un gust bun și un aspect atractiv. Ne dorim ca Bravito să fie un succes, iar această gamă de produse dedicate copiilor să aibă propriul rol în viața familiilor, cât și în portofoliul Agricola. Ce mănâncă copilul este o grijă permanentă de părinte, indiferent de studii, venituri sau oraș. Este o grijă zilnică, fundamentală, ce nu dispare nici când copilul se face mare și se mută la casa lui”, a explicat Grigore Horoi, Președinte Agricola Bacău.

Gama Bravito conține ouă îmbogățite în mod natural cu Omega 3, luteină și antioxidanți, pui crescut 100% fără antibiotice, mezeluri fără coloranți artificiali și potențiatori de gust adăugați și semipreparate fără coloranți, arome și conservanți.

Coca-Cola HBC România listează Caffé Vergnano în retail
Coca-Cola HBC România listează Caffé Vergnano în retail
La un an de la intrarea în portofoliu, Coca-Cola HBC România extinde distribuția brandului Caffé Vergnano și demarează listările în retail....
Transavia lansează programul Autentic Românesc
Transavia lansează programul Autentic Românesc
Transavia, unul dintre cei mai importanți producători de carne de pui, propune o platformă de asociere pentru cele mai valoroase și sustenabile...
Narayan Foods va lansa prima miere vegetală la începutul lui 2023
Narayan Foods va lansa prima miere vegetală la începutul lui 2023
Narayan Foods, unul dintre cei mai mari producători de alimente organice din Europa, va lansa prima miere plant-based la începutul anului viitor,...
AQUA Carpatica a câștigat definitiv un proces legat de forma pătrată a sticlei folosite pentru îmbuteliere
AQUA Carpatica a câștigat definitiv un proces legat de forma pătrată a sticlei folosite pentru îmbuteliere
AQUA Carpatica, brand lansat pe piață de Jean Valvis, a câștigat definitiv în instanță un proces legat de forma sticlei folosite pentru...
Elgeka-Ferfelis România susține campania internațională
Elgeka-Ferfelis România susține campania internațională "Support Ukrainians"
Corporația Biosphere, cu sprijinul Ambasadei Ucrainei în România și al Elgeka-Ferfelis România, lansează campania internațională de caritate...
Noua Milka, cea mai mare investiție în brand din ultimii 25 de ani
Noua Milka, cea mai mare investiție în brand din ultimii 25 de ani
Milka, unul dintre cele mai recunoscute și iubite branduri de ciocolată din lume, lansează cea mai mare investiție în brand din ultimii 25 de...