Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre industria de retail. , pagina 405

Daniel Gross, Penny Market: în 2015 vrem 15-20 de magazine noi
22 ianuarie 2015
1 minut
Daniel Gross, directorul general al Penny Market în România responsabil de expansiunea și finanțele retailerului, a declarat că rețeaua va mai...

Profi se extinde în comuna cu cei mai renumiţi legumicultori
22 ianuarie 2015
1 minut
Profi a inaugurat, joi, primele doua magazine din 2015. Retailerul a deschis al noulăea magazin al sau din Sibiu, dar şi primul magazin din Matca,...

Intrarea Lidl pe piaţa din Serbia s-a lăsat aşteptată şi în 2014
21 ianuarie 2015
2 minute
Anul 2014 a fost destul de dinamic pentru piața sârbă. Deși mult-așteptata intrare a discounterului Lidl nu a avut loc, alți mari jucători...

Gabriel Sandu, Pronto: ”Cheia succesului pe termen lung este inovarea”
21 ianuarie 2015
5 minute
Retailerii independenți nu au cum să reziste pe o piață unde cumpărătorii au acces la un nivel din ce în ce mai ridicat al serviciilor,...
Progresiv recomandă:

Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții

Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național

În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări

Când devine profitabilă achiziția unui RVM

Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje

Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR

Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024

Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership

Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români

Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze

Shopping Basket 2014: Cresc diferențele de preț între hypermarketuri și supermarketuri
20 ianuarie 2015
2 minute
Diferența între prețurile medii ale bunurilor de larg consum din rețelele internaționale de supermarketuri și cele practicate în lanțurile de...

Tranzacţiile anului 2014 pe piaţa de retail din Bulgaria
20 ianuarie 2015
3 minute
Unul dintre evenimentele care au avut impact asupra pieţei de FMCG din Bulgaria anul trecut a fost ieşirea din piaţă a retailerului...

Retailul în Croaţia după fuziunea Agrokor - Mercator
19 ianuarie 2015
3 minute
Unul dintre cele mai importante evenimente din anul 2014 care au marcat atât piaţa de retail din Croaţia, cât şi întreaga regiune, a fost...

Retailul independent a pierdut 4.500 de magazine
16 ianuarie 2015
5 minute
Magazinele independente au continuat să piardă teren în 2014, numărul lor reducându-se cu aproape 4.500 de unități, pe fondul continuării...
Produse noi:

Gamă nouă Taft x Gliss pentru îngrijirea și coafarea părului

Waterdrop lansează gama Microenergy cu conținut de cofeină naturală

Tuborg Christmas Brew dă și anul acesta tonul sărbătorilor de iarnă

Gold DLG pentru Doncafé și în 2024

Inovație de la Henkel pentru îngrijirea și stilizarea sprâncenelor

Glenfiddich lansează în România a 19-a ediție a Glenfiddich 40 YO Cumulative Time

5 to go lansează siropul Dubai chocolate flavour edition

PepsiCo România lansează Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de lămâie

Waterdrop lansează colecția de iarnă

KitKat Chunky Double Choc, în ediție limitată

Florin Arsene, Praxis: „Singura soluție pentru supraviețuire este să ne asociem”
16 ianuarie 2015
5 minute
Omul de afaceri Florin Arsene, proprietarul magazinelor Praxis, crede că asocierea reprezintă soluția pentru comercianții independenți de a...

Carrefour a finalizat anul 2014 pe creştere în România
16 ianuarie 2015
2 minute
Vânzările grupului Carrefour, la ratele actuale de schimb valutar, au scăzut în 2014 cu 0,3%, la 84 de miliarde de euro. În schimb, retailerul...