Zuzu Fit își extinde portofoliul
Zuzu Fit, brand aflat în portofoliul Albalact, lansează trei produse noi pe piața din România: lapte, iaurt și batoane proteice. Noile produse bogate în proteine au fost special create pentru persoanele care au o viață activă. Proteinele ajută la creșterea masei musculare și a rezistenței la efort, timp în care facilitează o ușoară recuperare post-antrenament. Astfel Zuzu Fit devine partenerul perfect, atât pentru sportivii amatori, cât și pentru cei profesioniști. Toate produsele din gama Zuzu Fit sunt bogate în proteine și au un conținut redus de grăsimi și de zahăr.
Laptele este disponibil în două variante: cu gust de vanilie sau cu gust de ciocolată și are 30 de grame de proteine. Iaurtul de băut are un conținut de 20 de grame de proteine/porție și poate fi achiziționat într-una dintre cele două variante: căpșuni și fructe roșii sau ghimbir și fructe tropicale. Batoanele au un conținut de 9 grame de proteine/porție și sunt disponibile în două sortimente: ciocolată albă și aromă de căpșuni sau ciocolată și aromă de mentă.





